WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI ORAZ PROWADZENIA JEJ SPRAW UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST BRAND DISTRIBUTION COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organizacja Brand distribution company ii osiągnęła 1 276 133 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 276 133 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 217 899 zł.
Zysk netto wyniósł 58 235 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 252 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 276 133 zł w 2020 roku.
• 504 900 zł w 2019 roku.
• 3 940 505 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 235 zł w 2020 roku.
• -140 690 zł w 2019 roku.
• 119 570 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand distribution company ii wynosi 72 tys. zł.
EBITDA Brand distribution company ii wynosi 72 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
5608 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 71 551 zł w
2020 roku.
• -138 420 zł w
2019 roku.
• 151 358 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
10 927 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 71 551 zł w
2020 roku.
• -138 420 zł w
2019 roku.
• 151 358 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution company ii wynosi 1 083 695 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 190 334 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 152 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 083 695 zł w 2020 roku.
• 336 600 zł w 2019 roku.
• 3 105 283 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand distribution company ii wynosi 0,40%. To oznacza, że firma ma szansę 0,40% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,127% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,40% w 2020 roku.
• 0,18% w 2019 roku.
• 0,36% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 26 937
zł.
Koszty operacyjne Brand distribution company ii wyniosły 1 204 582
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-553 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 26 937 zł w 2020 roku
• 28 317 zł w 2019 roku
• 28 631 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2020 roku
•
4% w 2019 roku
•
1% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand distribution company ii wyniosła 1 178 501 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 178 501 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 178 501 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -205 321 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 383 822 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 364 780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 178 501 zł w 2020 roku.
• 32 189 zł w 2019 roku.
• 461 951 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand distribution company ii wyniosły 1 383 822 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 178 501 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 352 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 383 822 zł w 2020 roku
• 295 745 zł w 2019 roku
• 584 817 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 90.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2020 roku
• 919% w 2019 roku
• 127% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand distribution company ii wykazała przychody na poziomie 1 276 133 zł.
Organizacja zarobiła 58 235 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 235 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5512 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 24 827 zł w 2018 roku