BRAND DISTRIBUTION INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000480983
NIP
5423233671
REGON
200813027

Podsumowanie

aktywa
8 tys.
przychód
5
zysk
-6 tys.
wartość firmy
4 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI, 18
Kod pocztowy
02-653
Rejestracja
2013-10-11
Rozpoczęcie działalności
2013-10-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand distribution international osiągnęła 5 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6217 zł.
Strata netto wyniosła 6213 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -788 100 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 31 201 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -25 157 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6213 zł w 2023 roku.
• -8590 zł w 2022 roku.
• 22 316 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution international wynosi 4460 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 23 765 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -620 165 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4460 zł w 2023 roku.
• 9116 zł w 2022 roku.
• 131 612 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand distribution international wyniosła 8381 zł.
a
ktywa trwałe to 1 zł.
a
ktywa obrotowe to 8380 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8381 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5941 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2440 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -90 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8381 zł w 2023 roku.
• 12 157 zł w 2022 roku.
• 29 803 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -74%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -105%.
Marża operacyjna wyniosła -180,157%.
Marża netto wyniosła -114,007%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -36032.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22802.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand distribution international wyniosły 2440 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8381 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -116 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2440 zł w 2023 roku
• 2 zł w 2022 roku
• 1072 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 4% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand distribution international wykazała przychody na poziomie 5 zł.
Organizacja zarobiła -6213 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6213 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4965 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1346 zł w 2020 roku

Organizacja Brand distribution international wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 20% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0000008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sawosz Wiktor posiada 98 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 26.01.2018 jest Sawosz Wiktor kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.10.2013 do 26.01.2018 był Tupalski Paweł kontrolując 98% udziałów.