Usprawnienie efektywności procesów i zespołów zakupowych
swoją działalność w 2010 roku. Od samego początku skoncentrowała się na optymalizacji procesów zakupowych oraz budowie strategii zakupowych dla największych przedsiębiorstw w Polsce. Właściciele Profitia bazują na doświadczeniach zdobytych w wiodących firmach consultingowych na całym świecie, co pozwala im na efektywne wspieranie swoich klientów w dążeniu do poprawy wyników finansowych oraz organizacyjnych. Organizacja kładzie duży nacisk na transparentność, efektywność i etykę w działaniach biznesowych. Misją Profitia jest pomoc w skutecznej realizacji procesów zakupowych, co objawia się nie tylko w dostarczaniu wiedzy, ale także w budowaniu efektywnych zespołów oraz narzędzi. Firma współpracuje z Chartered Institute of Procurement and Supply (CIPS), uczestnicząc w szkoleniach i programach certyfikacyjnych, a także aktywnie wspierając rozwój wiedzy z zakresu zarządzania zakupami. Profitia wyróżnia się również organizowaniem wydarzeń, takich jak Procurement Executive Development Programme, w ramach których menedżerowie mogą zdobywać cenne kompetencje. Zespół Profitia składa się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy obecnie prowadzą projekty mające na celu optymalizację oraz transformację funkcji zakupowej w różnych branżach, przynosząc swoim klientom wymierne oszczędności.