MARKETING INTER PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA KRS
0000480144
NIP
7393862793
REGON
281536850

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
180
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-8 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
OLSZTYN
Adres
AUGUSTOWSKA, 17
Kod pocztowy
10-683
Rejestracja
2013-10-09
Rozpoczęcie działalności
2013-10-09
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE
Branże
Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność obiektów sportowych Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność organizatorów turystyki Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Pozostałe sprzątanie Przygotowanie terenu pod budowę Transport drogowy towarów Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Działalność agencji reklamowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Przygotowywanie i podawanie napojów Pozostała działalność związana ze sportem Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing inter parts osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 7663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 7663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7663 zł w 2020 roku.
• -7011 zł w 2018 roku.
• -7663 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Marketing inter parts wynosi -8 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -7663 zł w 2020 roku.
• -7011 zł w 2018 roku.
• -7663 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Marketing inter parts wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4224 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 7414 zł w 2018 roku.
• 12 672 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing inter parts wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Marketing inter parts wyniosły 7663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Marketing inter parts wyniosła 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -5440 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5620 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -7642 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 180 zł w 2020 roku.
• 12 005 zł w 2018 roku.
• 23 106 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4,267%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 141%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1411.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Marketing inter parts wyniosły 5620 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3,130%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -197 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5620 zł w 2020 roku
• 2120 zł w 2018 roku
• 6210 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1034.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3130% w 2020 roku
• 18% w 2018 roku
• 27% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing inter parts wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing inter parts wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki