Organizacja Auto marketing osiągnęła 65 104 498 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 64 971 938 zł. Pozostałe przychody to 132 560 zł.
Całkowite koszty wyniosły 63 303 147 zł.
Zysk netto wyniósł 1 668 791 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 620 739 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 104 498 zł w 2022 roku.
• 52 812 164 zł w 2021 roku.
• 33 557 091 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 184 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 668 791 zł w 2022 roku.
• 3 109 642 zł w 2021 roku.
• 233 624 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Auto marketing wynosi 2,11 mln zł.
EBITDA Auto marketing wynosi 2,27 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
210 063 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 114 678 zł w
2022 roku.
• 3 489 339 zł w
2021 roku.
• 451 679 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
217 078 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 267 979 zł w
2022 roku.
• 3 581 483 zł w
2021 roku.
• 634 749 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Auto marketing wynosi 56 488 291 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 410 129 zł a 162 761 245 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 424 982 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 56 488 291 zł w 2022 roku.
• 52 805 213 zł w 2021 roku.
• 26 132 195 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Auto marketing wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,22% w 2021 roku.
• 0,38% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Auto marketing wyniosła 28 708 465 zł.
a
ktywa trwałe to 9 357 434 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 351 031 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 708 465 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 546 839 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 161 627 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 824 908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 708 465 zł w 2022 roku.
• 21 952 825 zł w 2021 roku.
• 11 421 181 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Auto marketing wyniosły 20 161 627 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 708 465 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 572 468 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 161 627 zł w 2022 roku
• 15 074 777 zł w 2021 roku
• 7 652 775 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
• 67% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Auto marketing wykazała przychody na poziomie 65 104 498 zł.
Organizacja zarobiła 2 069 539 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 400 748 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 668 791 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 847 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 400 748 zł w 2022 roku
• 350 816 zł w 2021 roku
• 195 771 zł w 2020 roku