UNION BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000472796
NIP
8681961330
REGON
122920536

Podsumowanie

aktywa
443 tys.
przychód
807 tys.
zysk
82 tys.
wartość firmy
865 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
RZEZAWA
Adres
UL. PRZEMYSŁOWA, 18
Kod pocztowy
32-765
Rejestracja
2013-08-12
Rozpoczęcie działalności
2013-08-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW TAK MAJĄTKOWYCH JAK I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI, A TAKŻE ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ, ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JAK I WIELOOSOBOWEGO, UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU - SAMODZIELNIE ALBO PROKURENT SAMOISTNY - SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Union brands osiągnęła 807 335 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 759 243 zł. Pozostałe przychody to 48 091 zł.
Całkowite koszty wyniosły 677 651 zł.
Zysk netto wyniósł 81 593 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 160 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 807 335 zł w 2022 roku.
• 366 051 zł w 2021 roku.
• 136 214 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 15 861 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 81 593 zł w 2022 roku.
• 53 247 zł w 2021 roku.
• -93 219 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Union brands wynosi 864 593 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 018 337 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 168 173 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 864 593 zł w 2022 roku.
• 457 021 zł w 2021 roku.
• 90 809 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Union brands wyniosła 443 216 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 350 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 93 216 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 443 216 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -76 230 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 519 446 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 85 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 443 216 zł w 2022 roku.
• 79 221 zł w 2021 roku.
• 104 306 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -107%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Union brands wyniosły 519 446 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 443 216 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 103 835 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 519 446 zł w 2022 roku
• 161 490 zł w 2021 roku
• 239 822 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2022 roku
• 204% w 2021 roku
• 230% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Union brands wykazała przychody na poziomie 807 335 zł.
Organizacja zarobiła 84 362 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2769 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 81 593 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 473 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2769 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Union brands wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Aleksandrowicz Katarzyna posiada 5 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Aleksandrowicz Andrzej posiada 5 udziałów, które stanowią 50% firmy.