NANO INTERACTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000472556
NIP
7010391572
REGON
146814092

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. TWARDA, 44
Kod pocztowy
00-831
Rejestracja
2013-08-06
Rozpoczęcie działalności
2013-08-06
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Email
info@nanointeractive.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Opis
Nano Interactive Polska jest liderem w dziedzinie zaawansowanego targetowaniacyfrowego, korzystającym z unikalnej platformy LIIFT™. Z pomocą sztucznej inteligencji i analizy ogromnych zbiorów danych, firma identyfikuje i dociera do hiper-targetowanych odbiorców online, optymalizując kampanie reklamowe w celu osiągnięcia pożądanych wyników. Nano Interactive stawia na prywatność użytkowników, eliminując konieczność stosowania identyfikatorów osobowych dzięki rozwiązaniu ID-free Intent, które analizuje codziennie 4,9 miliarda sygnałów intencyjnych. Celem tego podejścia jest zarówno wzrost efektywności kampanii reklamowych, jak i zapewnienie zgodności z rosnącymi standardami ochrony prywatności. Dodatkowo, platforma umożliwia planowanie kampanii w wielu językach i na różnych kanałach, co znacząco ułatwia wprowadzenie strategii marketingowych na rynki międzynarodowe. Nano Interactive wyróżnia się także możliwością tworzenia spersonalizowanych grup docelowych, które są weryfikowane przez rzeczywistych konsumentów, co zwiększa dokładność i skuteczność działań reklamowych.
W skrócie
  • Zastosowanie sztucznej inteligencji do precyzyjnego targetowania odbiorców.
  • Eliminacja osobowych identyfikatorów w kampaniach reklamowych.
  • Codzienna analiza 4,9 miliarda sygnałów intencyjnych.
  • Możliwość planowania kampanii w wielu językach i kanałach.
  • Weryfikacja intencji odbiorców na podstawie rzeczywistych danych konsumenckich.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nano Interactive Gmbh posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.

Podobne organizacje do NANO INTERACTIVE POLSKA