SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD FUNDACJI SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU FUNDACJI. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU FUNDACJI DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU FUNDACJI DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Fundacja Konsumentów to niezależna organizacja, która działa od 2013 roku. Jejgłównym celem jest wsparcie konsumentów w ich codziennych zmaganiach z firmami oraz wszechstronne informowanie ich o prawach i możliwościach działania w sytuacjach problemowych. W ramach swojej misji fundacja oferuje szereg usług, które mają na celu wzmocnienie pozycji konsumentów oraz pomoc w dokonywaniu świadomych decyzji. Jednym z kluczowych elementów działalności fundacji jest Infolinia Konsumencka, która pomogła udzielić ponad pół miliona porad prawnych między 2015 a 2021 rokiem, zyskała uznanie wśród użytkowników, a ponad 90% korzystających z niej osób uznało jej usługi za pomocne w rozwiązaniu problemów. Ponadto, Fundacja Konsumentów jest członkiem trzech międzynarodowych organizacji konsumenckich, co potwierdza jej zaangażowanie na arenie międzynarodowej. Serwis Konsumersi.pl działa jako platforma umożliwiająca konsumentom zgłaszanie sporów z firmami, a także ułatwia komunikację pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą, przyczyniając się do szybszego rozwiązywania problemów i budowania pozytywnej reputacji firm. Fundacja realizuje swoje projekty również dzięki dofinansowaniom z Programu Konsumenckiego Unii Europejskiej w ramach dotacji operacyjnej na lata 2020-2025.
W skrócie
Wsparcie konsumentów w sporach z firmami
Oferowanie bezpłatnych porad prawnych poprzez Infolinię
Umożliwienie wysyłania skarg do przedsiębiorstw
Członkostwo w międzynarodowych organizacjach konsumenckich
Finansowanie projektów z Programu Konsumenckiego UE
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja konsumentó osiągnęła 333 706 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 329 704 zł. Pozostałe przychody to 4003 zł.
Całkowite koszty wyniosły 397 952 zł.
Strata netto wyniosła 68 249 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 333 706 zł w 2023 roku.
• 262 762 zł w 2022 roku.
• 2 093 795 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -11 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -68 249 zł w 2023 roku.
• 2502 zł w 2022 roku.
• 97 120 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja konsumentó wynosi 264 179 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 834 265 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 573 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 264 179 zł w 2023 roku.
• 278 077 zł w 2022 roku.
• 1 875 361 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja konsumentó wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja konsumentó wyniosła 61 556 zł.
a
ktywa obrotowe to 61 556 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 61 556 zł.
f
undusz własny to 55 611 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5945 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4709 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 61 556 zł w 2023 roku.
• 134 051 zł w 2022 roku.
• 220 129 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -111%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -123%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja konsumentó wyniosły 5945 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 61 556 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 958 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5945 zł w 2023 roku
• 10 191 zł w 2022 roku
• 98 772 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja konsumentó wykazała przychody na poziomie 333 706 zł.
Organizacja zarobiła -68 249 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -68 249 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Fundacja konsumentó wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki