FUNDACJA KONSUMENTÓW KRS
0000471167
NIP
5213652522
REGON
146794828

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
62 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
334 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-68 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
264 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA BATOREGO, 18
Kod pocztowy
02-591
Rejestracja
2013-07-24
Rozpoczęcie działalności
2013-07-24
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD FUNDACJI SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU FUNDACJI. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU FUNDACJI DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU FUNDACJI DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Opis
Fundacja Konsumentów to niezależna organizacja, która działa od 2013 roku. Jejgłównym celem jest wsparcie konsumentów w ich codziennych zmaganiach z firmami oraz wszechstronne informowanie ich o prawach i możliwościach działania w sytuacjach problemowych. W ramach swojej misji fundacja oferuje szereg usług, które mają na celu wzmocnienie pozycji konsumentów oraz pomoc w dokonywaniu świadomych decyzji. Jednym z kluczowych elementów działalności fundacji jest Infolinia Konsumencka, która pomogła udzielić ponad pół miliona porad prawnych między 2015 a 2021 rokiem, zyskała uznanie wśród użytkowników, a ponad 90% korzystających z niej osób uznało jej usługi za pomocne w rozwiązaniu problemów. Ponadto, Fundacja Konsumentów jest członkiem trzech międzynarodowych organizacji konsumenckich, co potwierdza jej zaangażowanie na arenie międzynarodowej. Serwis Konsumersi.pl działa jako platforma umożliwiająca konsumentom zgłaszanie sporów z firmami, a także ułatwia komunikację pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą, przyczyniając się do szybszego rozwiązywania problemów i budowania pozytywnej reputacji firm. Fundacja realizuje swoje projekty również dzięki dofinansowaniom z Programu Konsumenckiego Unii Europejskiej w ramach dotacji operacyjnej na lata 2020-2025.
W skrócie
  • Wsparcie konsumentów w sporach z firmami
  • Oferowanie bezpłatnych porad prawnych poprzez Infolinię
  • Umożliwienie wysyłania skarg do przedsiębiorstw
  • Członkostwo w międzynarodowych organizacjach konsumenckich
  • Finansowanie projektów z Programu Konsumenckiego UE

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja konsumentó osiągnęła 333 706 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 329 704 zł. Pozostałe przychody to 4003 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 397 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 68 249 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 11 640 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 333 706 zł w 2023 roku.
• 262 762 zł w 2022 roku.
• 2 093 795 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -11 026 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -68 249 zł w 2023 roku.
• 2502 zł w 2022 roku.
• 97 120 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja konsumentó wynosi 264 179 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 834 265 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 573 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 264 179 zł w 2023 roku.
• 278 077 zł w 2022 roku.
• 1 875 361 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja konsumentó wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Fundacja konsumentó wyniosła 61 556 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 61 556 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 61 556 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
f
undusz własny to 55 611 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5945 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4709 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 61 556 zł w 2023 roku.
• 134 051 zł w 2022 roku.
• 220 129 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -111%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -123%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Fundacja konsumentó wyniosły 5945 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 61 556 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 958 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5945 zł w 2023 roku
• 10 191 zł w 2022 roku
• 98 772 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja konsumentó wykazała przychody na poziomie 333 706 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -68 249 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -68 249 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja konsumentó wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do FUNDACJA KONSUMENTÓ

Organizacja Numer KRS
1
0000430046
2
0000241958
3
0000658137
4
0000458470
5
0000393121
6
0000523619
7
0000132599
8
0000216305
9
0000314633
10
0000115740
11
0000239636
12
0000158129
13
0000346427
14
0000140446
15
0000872038
16
0000357139
17
0000207442
18
0000054508
19
0000258660
20
0000275175
21
0000462181
22
0000412661
23
0000499180
24
0000033040
25
0000512824
26
0000481156
27
0000064903
28
0000373870
29
0000498214
30
0000440525