SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD FUNDACJI SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU FUNDACJI. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU FUNDACJI DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU FUNDACJI DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Oferowanie bezpłatnych porad prawnych poprzez Infolinię
Umożliwienie wysyłania skarg do przedsiębiorstw
Członkostwo w międzynarodowych organizacjach konsumenckich
Finansowanie projektów z Programu Konsumenckiego UE
Fundacja Konsumentów to niezależna organizacja, która działa od 2013 roku. Jej głównym celem jest wsparcie konsumentów w ich codziennych zmaganiach z firmami oraz wszechstronne informowanie ich o prawach i możliwościach działania w sytuacjach problemowych. W ramach swojej misji fundacja oferuje szereg usług, które mają na celu wzmocnienie pozycji konsumentów oraz pomoc w dokonywaniu świadomych decyzji. Jednym z kluczowych elementów działalności fundacji jest Infolinia Konsumencka, która pomogła udzielić ponad pół miliona porad prawnych między 2015 a 2021 rokiem, zyskała uznanie wśród użytkowników, a ponad 90% korzystających z niej osób uznało jej usługi za pomocne w rozwiązaniu problemów. Ponadto, Fundacja Konsumentów jest członkiem trzech międzynarodowych organizacji konsumenckich, co potwierdza jej zaangażowanie na arenie międzynarodowej. Serwis Konsumersi.pl działa jako platforma umożliwiająca konsumentom zgłaszanie sporów z firmami, a także ułatwia komunikację pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą, przyczyniając się do szybszego rozwiązywania problemów i budowania pozytywnej reputacji firm. Fundacja realizuje swoje projekty również dzięki dofinansowaniom z Programu Konsumenckiego Unii Europejskiej w ramach dotacji operacyjnej na lata 2020-2025.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja konsumentó osiągnęła 387 775 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 387 774 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 357 161 zł.
Zysk netto wyniósł 30 613 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 17 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 387 775 zł w 2024 roku.
• 333 706 zł w 2023 roku.
• 262 762 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 613 zł w 2024 roku.
• -68 249 zł w 2023 roku.
• 2502 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja konsumentó wynosi 32 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
4948 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 32 368 zł w
2024 roku.
• -59 392 zł w
2023 roku.
• -42 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja konsumentó wynosi 445 636 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
64 668 zł a 969 438 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 34 985 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 445 636 zł w 2024 roku.
• 264 179 zł w 2023 roku.
• 278 077 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja konsumentó wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Fundacja konsumentó wyniosły 355 407
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja konsumentó wyniosła 93 589 zł.
a
ktywa obrotowe to 93 589 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 93 589 zł.
f
undusz własny to 86 224 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7365 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 93 589 zł w 2024 roku.
• 61 556 zł w 2023 roku.
• 134 051 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja konsumentó wyniosły 7365 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 93 589 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7365 zł w 2024 roku
• 5945 zł w 2023 roku
• 10 191 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja konsumentó wykazała przychody na poziomie 387 775 zł.
Organizacja zarobiła 30 613 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 613 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Fundacja konsumentó wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki