Fundacja Instytut Nowych Mediów jest nowoczesną organizacją poświęconą analizie,doradztwu oraz rekomendacjom w obszarze mediów i komunikacji. Swoje działania koncentruje wokół portalów internetowych oraz kwartalnika "Nowe Media", stanowiąc cenne źródło wiedzy i informacji dla profesjonalistów oraz pasjonatów branży medialnej. W ramach swojej misji stawia na budowanie efektywnych kanałów komunikacji, dostarczając użytkownikom narzędzi, które wspierają ich zawodowe i akademickie cele. Fundacja oferuje również programy mentorskie, umożliwiające rozwój talentów oraz wspieranie przyszłych liderów mediów. Poprzez swoje eksperckie analizy i konsulting, Instytut Nowych Mediów dąży do kształtowania nadchodzącej rzeczywistości medialnej, odpowiadając na zmieniające się potrzeby nowoczesnego społeczeństwa.
W skrócie
Analiza mediów i komunikacji
Doradztwo i rekomendacje
Portal i kwartalnik "Nowe Media"
Programy mentorskie
Budowanie kanałów komunikacji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja instytut nowych medió osiągnęła 3 354 753 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 354 753 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 446 032 zł.
Strata netto wyniosła 91 279 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 683 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 354 753 zł w 2021 roku.
• 4 256 492 zł w 2020 roku.
• 7 572 204 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -69 737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -91 279 zł w 2021 roku.
• 429 461 zł w 2020 roku.
• 251 792 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja instytut nowych medió wynosi -91 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
70 524 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -90 982 zł w
2021 roku.
• 429 932 zł w
2020 roku.
• 251 501 zł w
2019 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
• 0 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja instytut nowych medió wynosi 2 679 035 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 386 883 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 347 108 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 679 035 zł w 2021 roku.
• 5 046 246 zł w 2020 roku.
• 6 223 949 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja instytut nowych medió wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,029% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja instytut nowych medió wyniosła 796 126 zł.
n
ależne wpłaty na fundusz statutowy to 27 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 769 126 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 769 126 zł.
f
undusz własny to 563 043 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 206 083 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 153 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 796 126 zł w 2021 roku.
• 794 768 zł w 2020 roku.
• 245 124 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -16%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja instytut nowych medió wyniosły 206 083 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 796 126 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 206 083 zł w 2021 roku
• 140 446 zł w 2020 roku
• 20 263 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku
• 8% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja instytut nowych medió wykazała przychody na poziomie 3 354 753 zł.
Organizacja zarobiła -91 279 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -91 279 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Fundacja instytut nowych medió wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.8%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA INSTYTUT NOWYCH MEDIÓ