Organizacja "plastal amh" przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe osiągnęła 72 622 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 620 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 57 180 zł.
Zysk netto wyniósł 15 440 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -12 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 622 zł w 2023 roku.
• 44 385 zł w 2022 roku.
• 39 580 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 440 zł w 2023 roku.
• 3868 zł w 2022 roku.
• -27 879 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "plastal amh" przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe wynosi 110 174 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 216 156 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -11 544 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 110 174 zł w 2023 roku.
• 45 060 zł w 2022 roku.
• 26 386 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "plastal amh" przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,32% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "plastal amh" przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe wyniosła 192 791 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 151 318 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 473 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 192 791 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -181 888 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 374 678 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -8661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 192 791 zł w 2023 roku.
• 186 762 zł w 2022 roku.
• 187 844 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "plastal amh" przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe wyniosły 374 678 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 192 791 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 194%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 810 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 374 678 zł w 2023 roku
• 384 090 zł w 2022 roku
• 387 294 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 194% w 2023 roku
• 206% w 2022 roku
• 206% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "plastal amh" przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe wykazała przychody na poziomie 72 622 zł.
Organizacja zarobiła 17 193 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1753 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 440 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 229 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1753 zł w 2023 roku
• 1090 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja "plastal amh" przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0007%.