CALL CENTER ONLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000466571
NIP
8971790440
REGON
022166120

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
279 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
341 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
35 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
519 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
WITA STWOSZA, 16
Kod pocztowy
50-950
Rejestracja
2013-06-19
Rozpoczęcie działalności
2013-06-19
Kapitał zakładowy
80000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
- W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIĘCEJ NIŻ JEDNOOSOBOWEGO - KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
CALL CENTER ONLINE to nowoczesne rozwiązanie technologiczne, oferujące w pełniwirtualny system call center, który został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu efektywności sprzedaży dla firm. Oprogramowanie to umożliwia pełną obsługę klientów za pomocą internetu, eliminując potrzebę posiadania fizycznej infrastruktury biurowej. Główne atuty tego systemu to łatwość w obsłudze, skalowalność oraz dostępność w dowolnym miejscu i czasie. CALL CENTER ONLINE stawia na innowacyjne podejście do obsługi klienta, co pozwala na szybkie wdrożenie i adaptację do zmieniających się potrzeb biznesowych. Dzięki wszechstronnym funkcjom, takim jak automatyzacja procesów, analityka rozmów czy integracje z innymi systemami, oferowane oprogramowanie przyczynia się do poprawy komunikacji z klientami oraz efektywności zespołów sprzedażowych.
W skrócie
  • Wirtualne call center z pełnym oprogramowaniem online.
  • Zwiększanie sprzedaży przez zaawansowane funkcje automatyzacji.
  • Dostępność systemu z dowolnego miejsca.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Call center online osiągnęła 341 266 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 341 266 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 305 800 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 35 465 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -70 826 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 341 266 zł w 2023 roku.
• 326 286 zł w 2022 roku.
• 287 941 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -248 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 465 zł w 2023 roku.
• -10 109 zł w 2022 roku.
• 29 027 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Call center online wynosi 519 349 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 149 977 zł a 853 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -27 131 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 519 349 zł w 2023 roku.
• 340 902 zł w 2022 roku.
• 439 028 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Call center online wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Call center online wyniosła 279 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 279 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 199 970 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 79 507 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 38 751 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 477 zł w 2023 roku.
• 246 185 zł w 2022 roku.
• 251 011 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Call center online wyniosły 79 507 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 645 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 79 507 zł w 2023 roku
• 81 681 zł w 2022 roku
• 76 398 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Call center online wykazała przychody na poziomie 341 266 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 38 666 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3201 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 465 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 534 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3201 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 3228 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Call center online wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łoziński Jacek posiada 400 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Piela Mariusz posiada 400 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Finke Tomasz posiada 400 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Jasiński Łukasz posiada 400 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Jasiński Łukasz (25% udziałów)
• Finke Tomasz (25% udziałów)
• Piela Mariusz (25% udziałów)
• Łoziński Jacek (25% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 23.09.2015 do 18.06.2019 była Książkiewicz Katarzyna kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 27.01.2015 do 23.09.2015 najwięcej udziałów posiadała Książkiewicz Katarzyna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do CALL CENTER ONLINE

Organizacja Numer KRS
1
0000281256
2
0000590505
3
0000366955
4
0000354001
5
0000432593
6
0000825339
7
0000731789
8
0000729164
9
0000548239
10
0000666318
11
0000362065
12
0000933984
13
0000868452
14
0000499120
15
0000360591
16
0000794496
17
0000766757
18
0000682959
19
0000523342
20
0000569403
21
0000737695
22
0000866440
23
0000954326
24
0000707554
25
0000286995
26
0000866104
27
0000674716
28
0000555910
29
0000670800
30
0000470297