SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
- W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIĘCEJ NIŻ JEDNOOSOBOWEGO - KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
CALL CENTER ONLINE to nowoczesne rozwiązanie technologiczne, oferujące w pełniwirtualny system call center, który został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu efektywności sprzedaży dla firm. Oprogramowanie to umożliwia pełną obsługę klientów za pomocą internetu, eliminując potrzebę posiadania fizycznej infrastruktury biurowej. Główne atuty tego systemu to łatwość w obsłudze, skalowalność oraz dostępność w dowolnym miejscu i czasie. CALL CENTER ONLINE stawia na innowacyjne podejście do obsługi klienta, co pozwala na szybkie wdrożenie i adaptację do zmieniających się potrzeb biznesowych. Dzięki wszechstronnym funkcjom, takim jak automatyzacja procesów, analityka rozmów czy integracje z innymi systemami, oferowane oprogramowanie przyczynia się do poprawy komunikacji z klientami oraz efektywności zespołów sprzedażowych.
W skrócie
Wirtualne call center z pełnym oprogramowaniem online.
Zwiększanie sprzedaży przez zaawansowane funkcje automatyzacji.
Dostępność systemu z dowolnego miejsca.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Call center online osiągnęła 341 266 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 341 266 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 305 800 zł.
Zysk netto wyniósł 35 465 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -70 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 341 266 zł w 2023 roku.
• 326 286 zł w 2022 roku.
• 287 941 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 465 zł w 2023 roku.
• -10 109 zł w 2022 roku.
• 29 027 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call center online wynosi 519 349 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
149 977 zł a 853 164 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -27 131 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 519 349 zł w 2023 roku.
• 340 902 zł w 2022 roku.
• 439 028 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Call center online wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Call center online wyniosła 279 477 zł.
a
ktywa obrotowe to 279 477 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 477 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 199 970 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 79 507 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 38 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 477 zł w 2023 roku.
• 246 185 zł w 2022 roku.
• 251 011 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Call center online wyniosły 79 507 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 477 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 79 507 zł w 2023 roku
• 81 681 zł w 2022 roku
• 76 398 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Call center online wykazała przychody na poziomie 341 266 zł.
Organizacja zarobiła 38 666 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3201 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 465 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 534 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3201 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 3228 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Jasiński Łukasz (25% udziałów)
• Finke Tomasz (25% udziałów)
• Piela Mariusz (25% udziałów)
• Łoziński Jacek (25% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 23.09.2015 do 18.06.2019
była Książkiewicz Katarzyna
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 27.01.2015 do 23.09.2015 najwięcej udziałów posiadała Książkiewicz Katarzyna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.