SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD. REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA.
Wielobranżowy sklep internetowy z ponad 30 000 produktami.
Sprzedaż sprzętu RTV, AGD, zabawek oraz artykułów do domu i ogrodu.
Błyskawiczna wysyłka zamówień oraz 21 dni na zwrot towaru.
Wsparcie klientów w procesie reklamacji i serwisie.
Dostęp do profesjonalnych doradców oraz aplikacji mobilnej.
Organizacja al.to jest dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym, który powstał w 2012 roku pod nazwą satysfakcja.pl, a od 2015 roku funkcjonuje pod marką al.to. Jest częścią grupy x-kom i oferuje szeroką gamę produktów, obejmujących ponad 30 tysięcy artykułów w dziewięciu kategoriach. Klienci mogą wybierać spośród takich grup jak: sprzęt RTV, AGD (duże i małe), elektronika, zabawki, akcesoria dla dzieci, a także produkty do domu i ogrodu. Al.to stawia na kulturę zakupów, zapewniając nie tylko różnorodność asortymentu, ale również wsparcie po dokonaniu zakupu, w tym pomoc w reklamacji i serwisie. Sklep wyróżnia się także pozytywnymi opiniami klientów, błyskawiczną wysyłką oraz możliwością zwrotu produktów w ciągu aż 21 dni. Dzięki ekspertom dostępnym na różnych kanałach kontaktowych, al.to zapewnia profesjonalną obsługę i doradztwo, pomagając w dokonaniu najlepszego wyboru. Aplikacja mobilna oferuje wygodne zakupy z dostępem do promocji oraz możliwości łatwego porównywania produktów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Al osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5981 zł.
Strata netto wyniosła 5981 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5981 zł w 2022 roku.
• 123 993 zł w 2021 roku.
• 30 359 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Al wynosi 188 158 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 669 006 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 632 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 188 158 zł w 2022 roku.
• 938 842 zł w 2021 roku.
• 237 548 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Al wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Al wyniosła 198 165 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 50 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 148 165 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 198 165 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 167 251 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 914 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 198 165 zł w 2022 roku.
• 204 883 zł w 2021 roku.
• 95 890 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Al wyniosły 30 914 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 198 165 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 914 zł w 2022 roku
• 31 650 zł w 2021 roku
• 46 650 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 49% w 2020 roku
Organizacja Al wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on NaN%.