AGENCJA REKLAMOWO WYDAWNICZA DK MEDIA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000453563
NIP
7010359226
REGON
146363092

Podsumowanie

aktywa
775 tys.
przychód
665 tys.
zysk
206 tys.
wartość firmy
1,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
NOWOGRODZKA, 31
Kod pocztowy
00-511
Rejestracja
2013-03-06
Rozpoczęcie działalności
2012-11-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Branże
Wydawanie książek Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Działalność agencji reklamowych Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Introligatorstwo i podobne usługi Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe drukowanie Drukowanie gazet Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność obiektów kulturalnych Wydawanie gazet Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność bibliotek Działalność muzeów Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostała działalność wydawnicza Działalność archiwów Wydawanie książek Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Artystyczna i literacka działalność twórcza Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowo wydawnicza dk media poland osiągnęła 665 425 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 665 424 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 459 102 zł.
Zysk netto wyniósł 206 323 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 45 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 665 425 zł w 2021 roku.
• 444 082 zł w 2020 roku.
• 511 511 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 26 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 206 323 zł w 2021 roku.
• 75 726 zł w 2020 roku.
• 20 809 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo wydawnicza dk media poland wynosi 1 723 658 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 454 751 zł a 2 888 520 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 195 119 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 723 658 zł w 2021 roku.
• 898 966 zł w 2020 roku.
• 667 457 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo wydawnicza dk media poland wyniosła 774 747 zł.
a
ktywa obrotowe to 774 747 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 774 747 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 606 334 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 168 413 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 774 747 zł w 2021 roku.
• 553 287 zł w 2020 roku.
• 472 139 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowo wydawnicza dk media poland wyniosły 168 413 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 774 747 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 168 413 zł w 2021 roku
• 153 276 zł w 2020 roku
• 147 854 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2021 roku
• 28% w 2020 roku
• 31% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowo wydawnicza dk media poland wykazała przychody na poziomie 665 425 zł.
Organizacja zarobiła 226 799 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 476 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 206 323 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 336 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 476 zł w 2021 roku
• 7497 zł w 2020 roku
• 2077 zł w 2019 roku

Organizacja Agencja reklamowo wydawnicza dk media poland wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Wydawanie książek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kędziora Dariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wnętrzak Iwona posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do AGENCJA REKLAMOWO WYDAWNICZA DK MEDIA POLAND