WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W SPRAWACH SPÓŁKI, Z KTÓRYCH WYNIKA ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ 50 000ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁKI.
Całodobowe wsparcie w zakresie cen biletów lotniczych
Bezpłatne wyceny i repricing biletów
Optymalizacja prowizji i marż dla klientów
Outsourcing skomplikowanych taryf międzynarodowych
Smart Helpline to innowacyjna firma specjalizująca się w globalnych usługach związanych z analizą taryf lotniczych. Organizacja ta znana jest z dostarczania swoim klientom wyjątkowych oszczędności poprzez precyzyjne analizy i repricing biletów lotniczych. Smart Helpline działa na międzynarodową skalę, oferując całodobowe wsparcie oraz pełen zakres usług związanych z cenami biletów lotniczych, co czyni ją pierwszą tego rodzaju firmą na rynku. Klienci mogą liczyć na znaczne zwiększenie rentowności swoich agencji podróży bądź konsultingów podróżniczych, dzięki możliwości ustalania własnych marż oraz prowizji, co przekłada się na większe oszczędności dla ich klientów.
Firma oferuje darmowe wyceny oraz repricing biletów lotniczych, zapewniane przez doświadczonych analityków taryf międzynarodowych. Jedną z wdzięcznych cech działalności Smart Helpline jest fakt, że firma nie pobiera opłat, dopóki nie znajdzie oszczędności dla swoich klientów. Wykorzystując szeroką sieć taryf konsolidacyjnych, Smart Helpline jest w stanie zapewnić znaczące oszczędności, zwłaszcza w przypadku biletów klasy biznesowej oraz pierwszej klasy, jak również biletów na non-advance purchase.
Smart Helpline oferuje również rozwiązania zwiększające produktywność swoich klientów poprzez outsourcing skomplikowanych taryf międzynarodowych. Klienci mogą liczyć na wsparcie w znalezieniu najkorzystniejszych cen biletów oraz uniknięcie konieczności porównywania ofert różnych dostawców. Firma posiada ponad 20-letnie relacje z zaufanymi hurtownikami, co zapewnia pewność i stabilność świadczonych usług. Smart Helpline działa w modelu biznesowym opartym na wynikach, co oznacza, że jej celem jest maksymalizacja oszczędności dla klienta, a wynagrodzenie firmy zależy od osiągniętych oszczędności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smart helpline osiągnęła 1 320 034 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 319 592 zł. Pozostałe przychody to 443 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 291 603 zł.
Zysk netto wyniósł 27 988 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -120 609 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 320 034 zł w 2023 roku.
• 1 433 349 zł w 2022 roku.
• 1 475 335 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -34 602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 988 zł w 2023 roku.
• 26 444 zł w 2022 roku.
• 98 946 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Smart helpline wynosi 30 tys. zł.
EBITDA Smart helpline wynosi 31 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
37 893 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 30 389 zł w
2023 roku.
• 29 028 zł w
2022 roku.
• 103 079 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
39 928 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 31 331 zł w
2023 roku.
• 37 881 zł w
2022 roku.
• 111 932 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart helpline wynosi 991 976 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 300 086 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -218 814 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 991 976 zł w 2023 roku.
• 1 061 341 zł w 2022 roku.
• 1 379 341 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart helpline wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,116% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 925 135
zł.
Koszty operacyjne Smart helpline wyniosły 1 289 202
zł.
Wynagrodzenia stanowią 72%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-106 884 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 925 135 zł w 2023 roku
• 899 204 zł w 2022 roku
• 853 743 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
72% w 2023 roku
•
64% w 2022 roku
•
62% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart helpline wyniosła 22 400 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 400 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 400 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -181 578 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 203 978 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 400 zł w 2023 roku.
• 33 996 zł w 2022 roku.
• 40 800 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 125%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart helpline wyniosły 203 978 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 400 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 911%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -124 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 203 978 zł w 2023 roku
• 248 562 zł w 2022 roku
• 276 810 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 911% w 2023 roku
• 731% w 2022 roku
• 678% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart helpline wykazała przychody na poziomie 1 320 034 zł.
Organizacja zarobiła 30 756 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2768 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 988 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 461 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2768 zł w 2023 roku
• 3095 zł w 2022 roku
• 4138 zł w 2021 roku