Adres
UL. ZBYSZKA CYBULSKIEGO, 3
Rozpoczęcie działalności
2012-12-18
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA ORAZ ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH WYMAGA WSPÓŁDZIAŁANIA I PODPISU DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
STOWARZYSZENIE JEST DOBROWOLNYM, SAMORZĄDNYM ZRZESZENIEM UTWORZONYM W CELU: A) REPREZENTOWANIA INTERESÓW CZŁONKÓW, ROZWIJANIA STAŁYCH KONTAKTÓW, WYMIANY INFORMACJI I WIEDZY POMIĘDZY CZŁONKAMI A INNYMI OSOBAMI, WŁADZAMI PAŃSTWOWYMI 1 SAMORZĄDOWYMI, ZWIĄZKAMI PRACODAWCÓW I INNYMI INSTYTUCJAMI ORAZ ORGANIZACJAMI, B) ODDZIAŁYWANIA NA PROCES LEGISLACYJNY, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ OPRACOWYWANIE ZAŁOŻEŃ REGULACJI PRAWNYCH LUB PROJEKTÓW PRZEPISÓW PRAWA ZWIĄZANYCH Z CELAMI STOWARZYSZENIA C) PROPAGOWANIA ORAZ PRZESTRZEGANIA STANDARDÓW ZAWODOWYCH MENTORTNGU PRZYJĘTYCH PRZEZ STOWARZYSZENIE, D) PROPAGOWANIA ORAZ PRZESTRZEGANIA ZASAD ETYCZNYCH MENTORINGU PRZYJĘTYCH PRZEZ STOWARZYSZENIE, E) PROWADZENIA DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU WPISANIE ZAWODU MENTORA NA LISTĘ ZAWODÓW W POLSCE, F) TWORZENIA I PROMOCJI INNOWACYJNYCH NARZĘDZI, METOD I ROZWIĄZAŃ ZWIĄZANYCH Z ROZWOJEM MENTORINGU, G) PODNOSZENIA KWALIFIKACJI OSÓB ZWIĄZANYCH ZAWODOWO LUB POZA ZAWODOWO Z MENTORINGIEM, W TYM W ZAKRESIE MENTORINGU, W SZCZEGÓLNOŚCI WŚRÓD MENEDŻERÓW ORAZ OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH FIRMAMI, H) ROZWIJANIA STAŁYCH KONTAKTÓW POMIĘDZY OSOBAMI ZWIĄZANYMI ZAWODOWO Z MENTORINGIEM POPRZEZ TWORZENIE SIECIOWEJ PLATFORMY WYMIANY WIEDZY, DOŚWIADCZEŃ I INFORMACJI W OPARCIU O NOWOCZESNE NARZĘDZIA INTERNETOWE ORAZ METODY TRADYCYJNE, I) TWORZENIA I ROZWIJANIA INTERNETOWEJ PLATFORMY WSPÓŁPRACY, WYMIANY WIEDZY, DOŚWIADCZEŃ I POPULARYZACJI NAJLEPSZYCH WZORCÓW W ZAKRESIE MENTORINGU NA POZIOMIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM, J) TWORZENIA I PROMOCJI INNOWACYJNYCH NARZĘDZI, METOD I ROZWIĄZAŃ WSPOMAGAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE FIRM I ORGANIZACJI W WARUNKACH NOWOCZESNEJ GOSPODARKI, K) WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI BIZNESOWYMI, NAUKOWYMI, POZARZĄDOWYMI, SAMORZĄDOWYMI, WYZNANIOWYMI I RZĄDOWYMI ZWIĄZANYMI Z IDEĄ MENTORINGU W CELU POPULARYZACJI I UPOWSZECHNIANIA NAJNOWSZEJ WIEDZY, NARZĘDZI I METOD ROZWOJU MENTORINGU,