Organizacja Marketing & communications consultants osiągnęła 219 165 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 124 531 zł. Pozostałe przychody to 94 634 zł.
Całkowite koszty wyniosły 589 986 zł.
Strata netto wyniosła 465 455 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 43 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 219 165 zł w 2022 roku.
• 1 174 211 zł w 2021 roku.
• 2 810 206 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -93 091 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -465 455 zł w 2022 roku.
• -297 935 zł w 2021 roku.
• 37 182 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing & communications consultants wynosi 146 110 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 547 912 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -222 579 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 146 110 zł w 2022 roku.
• 782 807 zł w 2021 roku.
• 3 250 148 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing & communications consultants wynosi 1,02%. To oznacza, że firma ma szansę 1,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,032% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,02% w 2022 roku.
• 0,72% w 2021 roku.
• 0,12% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing & communications consultants wyniosła 1237 zł.
a
ktywa obrotowe to 1237 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1237 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 232 329 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 233 565 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -706 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1237 zł w 2022 roku.
• 240 337 zł w 2021 roku.
• 3 084 766 zł w 2020 roku.
Organizacja Marketing & communications consultants wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 12% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.