AB MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000441243
NIP
7010360991
REGON
146408044

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
974 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-107 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,2 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
SOLEC, 81B
Kod pocztowy
00-382
Rejestracja
2012-11-22
Rozpoczęcie działalności
2012-12-10
Kapitał zakładowy
168750,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ab marketing osiągnęła 1 502 756 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 500 218 zł. Pozostałe przychody to 2537 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 607 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 106 962 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -185 836 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 502 756 zł w 2020 roku.
• 2 198 227 zł w 2019 roku.
• 2 707 774 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -27 408 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -106 962 zł w 2020 roku.
• 214 958 zł w 2019 roku.
• -35 774 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ab marketing wynosi 1 166 679 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 756 889 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -105 835 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 166 679 zł w 2020 roku.
• 2 570 382 zł w 2019 roku.
• 1 889 027 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ab marketing wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,037% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2020 roku.
• 0,13% w 2019 roku.
• 0,29% w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ab marketing wyniosła 973 553 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 973 553 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 973 553 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 219 790 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 753 764 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 58 526 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 973 553 zł w 2020 roku.
• 1 327 592 zł w 2019 roku.
• 896 708 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -49%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ab marketing wyniosły 753 764 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 973 553 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 34 452 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 753 764 zł w 2020 roku
• 1 000 841 zł w 2019 roku
• 784 915 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2020 roku
• 75% w 2019 roku
• 88% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ab marketing wykazała przychody na poziomie 1 502 756 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -106 962 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -106 962 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 25 504 zł w 2019 roku
• 2756 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ab marketing wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koval Bogdan posiada 1013 udziałów, które stanowią 75% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Glushchenko Sergii posiada 337 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 12.12.2017 jest Koval Bogdan kontrolujący 75% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 01.06.2015 do 12.12.2017 był Glushchenko Sergii kontrolując 60% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 22.11.2012 do 01.06.2015 najwięcej udziałów posiadał Well Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do AB MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000505053
2
0000793749
3
0000545479
4
0000600065
5
0000265861
6
0000564107
7
0000669418
8
0000257114
9
0000473749
10
0000516414
11
0000597468
12
0000601867
13
0000613657
14
0000620422
15
0000648509
16
0000653918
17
0000659500
18
0000333381
19
0000594377
20
0000628640
21
0000667698
22
0000210964
23
0000374246
24
0000685811
25
0000691309
26
0000715884
27
0000719988
28
0000735899
29
0000523019
30
0000169823