Context Ad Network Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudzekampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym zakup mediów digital, kampanie programmatic oraz reklamy natywne. Współpracując z różnymi systemami reklamowymi, takim jak Taboola czy DV360, koncentruje się na tworzeniu efektywnych strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów i ich grup docelowych. Dzięki doświadczeniu zespołu w negocjowaniu kosztów zakupu mediów, firma osiąga dla swoich klientów korzystniejsze stawki, co przekłada się na wyższy zwrot z inwestycji w kampanie reklamowe. Dodatkowo, Context Ad Network angażuje zweryfikowanych freelancerów do realizacji projektów związanych z SEO, copywritingiem, tworzeniem treści oraz rozwojem stron internetowych. Wspierając klientów w osiąganiu sukcesów na rynku, firma łączy technologie oraz strategie marketingowe, aby dostarczać realne wyniki oraz usprawniać procesy reklamowe.
W skrócie
Zakup mediów digital w modelu direct i programmatic
Kampanie reklamowe w mediach zagranicznych
Obsługa systemów reklamowych, w tym Taboola i DSP
Produkcja treści oraz działania z zakresu content marketingu
Kampanie mailingowe oparte na modelu CPC i CPM
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Context ad network osiągnęła 6 298 992 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 298 557 zł. Pozostałe przychody to 435 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 759 837 zł.
Zysk netto wyniósł 538 720 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 000 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 298 992 zł w 2023 roku.
• 2 585 536 zł w 2022 roku.
• 61 029 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 89 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 538 720 zł w 2023 roku.
• 358 594 zł w 2022 roku.
• -32 828 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Context ad network wynosi 6 984 603 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
630 394 zł a 15 747 481 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 122 315 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 984 603 zł w 2023 roku.
• 3 436 920 zł w 2022 roku.
• 50 594 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Context ad network wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Context ad network wyniosła 2 851 194 zł.
a
ktywa trwałe to 46 226 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 804 968 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 851 194 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 840 525 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 010 669 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 452 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 851 194 zł w 2023 roku.
• 453 211 zł w 2022 roku.
• 115 916 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Context ad network wyniosły 2 010 669 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 851 194 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 321 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 010 669 zł w 2023 roku
• 81 407 zł w 2022 roku
• 102 705 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Context ad network wykazała przychody na poziomie 6 298 992 zł.
Organizacja zarobiła 631 697 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 92 977 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 538 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 397 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 92 977 zł w 2023 roku
• 35 370 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku