WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. O ILE ZOSTAŁ POWOŁANY CZŁONEK ZARZĄDU PEŁNIĄCY FUNKCJĘ DYREKTORA FINANSOWEGO WÓWCZAS DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ - CZŁONEK ZARZĄDU PEŁNIĄCY FUNKCJĘ DYREKTORA FINANSOWEGO WRAZ Z CO NAJMNIEJ JEDNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU
Organizacja Performance marketing solutions osiągnęła 2 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 86 882 zł.
Strata netto wyniosła 86 881 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 zł w 2023 roku.
• 2 zł w 2022 roku.
• 3 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -86 881 zł w 2023 roku.
• -95 152 zł w 2022 roku.
• -64 048 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Performance marketing solutions wynosi -87 tys. zł.
EBITDA Performance marketing solutions wynosi -62 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
7353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -86 881 zł w
2023 roku.
• -95 152 zł w
2022 roku.
• -64 048 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
10 203 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -62 221 zł w
2023 roku.
• -74 989 zł w
2022 roku.
• -43 885 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Performance marketing solutions wynosi 207 257 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 105 365 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -65 179 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 207 257 zł w 2023 roku.
• 272 418 zł w 2022 roku.
• 343 782 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Performance marketing solutions wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 30 152
zł.
Koszty operacyjne Performance marketing solutions wyniosły 86 882
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
5025 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 30 152 zł w 2023 roku
• 55 812 zł w 2022 roku
• 29 275 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2023 roku
•
59% w 2022 roku
•
46% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Performance marketing solutions wyniosła 279 062 zł.
a
ktywa trwałe to 58 971 zł.
a
ktywa obrotowe to 220 091 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 276 341 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2721 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -82 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 062 zł w 2023 roku.
• 365 409 zł w 2022 roku.
• 460 301 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -31%.
Marża operacyjna wyniosła -5,396,306%.
Marża netto wyniosła -5,396,306%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -899384.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -899325.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Performance marketing solutions wyniosły 2721 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2721 zł w 2023 roku
• 2187 zł w 2022 roku
• 1927 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Performance marketing solutions wykazała przychody na poziomie 2 zł.
Organizacja zarobiła -86 881 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -86 881 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku