SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE SKŁADA OŚWIADCZENIA I REPREZENTUJE SPÓŁKĘ W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO KWOTY 5.000 ZŁ, W POZOSTAŁYCH SPRAWACH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZAZĄDU.
Rozwój programów aktywizacyjnych dla osób zagrożonych wykluczeniem
Organizacja różnorodnych projektów edukacyjnych
Wszechstronny rozwój dzieci i młodzieży w atmosferze szacunku i tolerancji
Współpraca z partnerami w realizacji inicjatyw społecznych
CENTRUM PROMOCJI KOCHAM BAŁTYK to dynamiczna grupa organizacji, która koncentruje się na wszechstronnych działaniach na rzecz rozwoju lokalnych społeczności. Głównym celem Centrum jest tworzenie i wspieranie instytucji edukacyjnych oraz opiekuńczych, które oferują dostęp do bezpłatnej lub niskopłatnej opieki i edukacji, bazującej na nowoczesnych metodach oraz narzędziach. Dzięki zasady otwartości i współpracy, organizacja dąży do wzmacniania kreatywności, przedsiębiorczości oraz wrażliwości społecznej wśród uczestników swoich programów. W skład ich działalności wchodzą różnorodne placówki edukacyjne, takie jak żłobki, przedszkola i szkoły, które umożliwiają dzieciom i młodzieży wszechstronny rozwój w atmosferze tolerancji i wzajemnego szacunku. Centrum podejmuje również szereg inicjatyw społecznych, mających na celu aktywizację osób zagrożonych wykluczeniem, w tym osoby bezrobotne i starsze. Ponadto, organizacja realizuje projekty, które rozwijają umiejętności i wiedzę uczestników, pomagając im lepiej odnaleźć się na rynku pracy. CENTRUM PROMOCJI KOCHAM BAŁTYK współpracuje z różnorodnymi partnerami, co pozwala na skuteczniejsze wdrażanie projektów i inicjatyw.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centrum promocji kocham bałtyk osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum promocji kocham bałtyk wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum promocji kocham bałtyk wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum promocji kocham bałtyk wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
utrzymuje stałe
całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku