Specjalizacja w e-commerce i kompleksowym prowadzeniu sklepów internetowych
Doradztwo w zakresie business development oraz IT
Tworzenie koncepcji wizualnych i produkcja filmowa
Pełna księgowość dla spółek prawa handlowego
Dystrybucja marek na rynkach Polski, Czech i Niemiec
Adhelp to firma technologiczna, która specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań dla biznesu w różnych dziedzinach. Jej oferta obejmuje kompleksowe zarządzanie sklepami internetowymi, rozwój biznesu poprzez zastosowanie technologii oraz wsparcie informatyczne z naciskiem na UI/UX. W obszarze brandingowym Adhelp zajmuje się tworzeniem i rozwijaniem koncepcji wizualnych dla firm, a także produkcją filmową oraz motion design. Firma zapewnia pełną księgowość dla Spółek prawa handlowego oraz doradztwo strategii rozwoju i technologii. Adhelp prowadzi również dystrybucję marek na rynkach polskim, czeskim i niemieckim, a ich działalność obejmuje inwestycje w projekty znajdujące się w początkowej fazie rozwoju oraz zarządzanie informacjami o produktach. Adhelp wyróżnia się elastycznością działania oraz zrozumieniem indywidualnych potrzeb klientów, co skutkuje oszczędnością czasu i zasobów. Dwa dekady obecności na rynku oraz ponad 500 zrealizowanych projektów świadczą o jej doświadczeniu i jakości świadczonych usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adhelp osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 40 654 zł.
Strata netto wyniosła 40 654 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -168 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2022 roku.
• -39 170 zł w 2021 roku.
• 34 795 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -30 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 654 zł w 2022 roku.
• -59 846 zł w 2021 roku.
• -33 119 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adhelp wynosi 1 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -203 757 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 38 651 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adhelp wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,33% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adhelp wyniosła 109 037 zł.
a
ktywa obrotowe to 109 037 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 109 037 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -79 894 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 188 931 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -31 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 109 037 zł w 2022 roku.
• 108 764 zł w 2021 roku.
• 112 661 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża netto wyniosła -5,279,803%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -443.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1055963.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adhelp wyniosły 188 931 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 109 037 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 173%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -14 494 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 188 931 zł w 2022 roku
• 148 004 zł w 2021 roku
• 92 054 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 173% w 2022 roku
• 136% w 2021 roku
• 82% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adhelp wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -40 654 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 654 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Adhelp wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000000009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 23% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.000000009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki