Rozpoczęcie działalności
2012-09-25
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
agnieszka.baldyga@samo-dzielni.waw.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ PREZES ZARZĄDU LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE ALBO DZIAŁAJĄCY JEDNOOSOBOWO CZŁONEK ZARZĄDU
Cel działania
1. INICJOWANIE I WSPIERANIE NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ W RÓŻNORODNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO, A SZCZEGÓLNIE W OCHRONIE PRAW I WOLNOŚCI CZŁOWIEKA I OBYWATELA, W OCHRONIE ŻYCIA RODZINNEGO I PROFILAKTYCE SPOŁECZNEJ. 2. INICJOWANIE I WSPIERANIE NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ W RÓŻNORODNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO, A SZCZEGÓLNIE W OCHRONIE PRAW I WOLNOŚCI CZŁOWIEKA I OBYWATELA, W OCHRONIE ŻYCIA RODZINNEGO I PROFILAKTYCE SPOŁECZNEJ. 3. PROPAGOWANIE WYKORZYSTANIA NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII W OGÓLNIE POJĘTYM PORADNICTWIE OBYWATELSKIM. 4. ROZWIJANIE I UMACNIANIE POSTAW NASTAWIONYCH NA AKTYWNE WSPÓŁDZIAŁANIE W ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO. 5. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ ORGANIZACJI, KTÓRYCH CELAMI STATUTOWYMI JEST: DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA, NAUKOWO-TECHNICZNA, OŚWIATOWA, KULTURALNA, W ZAKRESIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU, OCHRONY ŚRODOWISKA, DOBROCZYNNOŚCI, OCHRONY ZDROWIA I POMOCY SPOŁECZNEJ, REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ INWALIDÓW. 6. PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU. 7. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA TECHNICZNIE, SZKOLENIOWO I INFORMACYJNIE ORGANIZACJE RZĄDOWE, SAMORZĄDOWE, LOKALNE I POZARZĄDOWE ORAZ INNE PODMIOTY DZIAŁAJĄCE W SFERZE POŻYTKU PUBLICZNEGO. 8. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU - W TYM WYRÓWNANIE SZANS EDUKACYJNYCH. 9. PRZECIWDZIAŁANIE RÓŻNYM FORMOM KRZYWDZENIA DZIECI LUB MŁODZIEŻY, RÓWNIEŻ ZA POŚREDNICTWEM NOWYCH MEDIÓW. 10. TWORZENIE WARUNKÓW INSTYTUCJONALNYCH DLA SAMODZIELNOŚCI OSÓB ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ DO PEŁNOLETNIOŚCI - W TYM WYCHOWANKÓW DOMÓW DZIECKA, 11. PODNOSZENIE ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ W ZAKRESIE WYKORZYSTYWANIA WIZERUNKU OSÓB LUB GRUP SPOŁECZNYCH.