AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000424374
NIP
6762457103
REGON
122604798

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. POR. ANTONIEGO STAWARZA, 2
Kod pocztowy
30-540
Rejestracja
2012-06-20
Rozpoczęcie działalności
2012-06-20
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.apmir.org
Email
biuro@apmir.org
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ, KTÓREJ ZARZĄD TWORZĄ: ARTUR ŻYRKOWSKI - PREZES ZARZĄDU, MARCIN GAJOWNIK - WICEPREZES ZARZĄDU. DO REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI, POŚREDNIKÓW I AGENTÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI Działalność agencji informacyjnych Działalność agencji reklamowych Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Działalność organizatorów turystyki Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność portali internetowych DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA Działalność pośredników turystycznych Działalność fotograficzna Wydawanie gazet Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność w zakresie informacji turystycznej Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Wydawanie książek Badanie rynku i opinii publicznej Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność agentów turystycznych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostałe drukowanie Pozostała działalność wydawnicza Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność związana z tłumaczeniami DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES); DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja promocji miast i regionów osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocji miast i regionów wynosi 1034 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5516 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1034 zł w 2020 roku.
• 1034 zł w 2019 roku.
• 1034 zł w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Agencja promocji miast i regionów wyniosła 1379 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1379 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1379 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1379 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1379 zł w 2020 roku.
• 1379 zł w 2019 roku.
• 1379 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1379 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja promocji miast i regionów wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja promocji miast i regionów wykazała zysk netto większy niż 38% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki