Organizacja Fashion house management eastern europe osiągnęła 4 685 512 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 189 236 zł. Pozostałe przychody to 496 276 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 652 450 zł.
Zysk netto wyniósł 536 786 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -357 581 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 685 512 zł w 2023 roku.
• 6 911 606 zł w 2022 roku.
• 10 244 989 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 114 631 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 536 786 zł w 2023 roku.
• -273 120 zł w 2022 roku.
• 2 096 316 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion house management eastern europe wynosi 9 100 589 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 829 768 zł a 20 425 430 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 553 765 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 100 589 zł w 2023 roku.
• 9 526 009 zł w 2022 roku.
• 20 249 240 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fashion house management eastern europe wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fashion house management eastern europe wyniosła 10 552 514 zł.
a
ktywa trwałe to 1 942 961 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 609 553 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 552 514 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 106 357 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 446 157 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 339 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 552 514 zł w 2023 roku.
• 10 470 211 zł w 2022 roku.
• 9 915 075 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fashion house management eastern europe wyniosły 5 446 157 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 552 514 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 760 193 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 446 157 zł w 2023 roku
• 3 912 515 zł w 2022 roku
• 3 203 097 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fashion house management eastern europe wykazała przychody na poziomie 4 685 512 zł.
Organizacja zarobiła 705 580 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 168 794 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 536 786 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6466 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 168 794 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 709 392 zł w 2021 roku
Organizacja Fashion house management eastern europe wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Fashion House Group S.a.r.l.
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Podobne organizacje do FASHION HOUSE MANAGEMENT EASTERN EUROPE