Rozpoczęcie działalności
2012-09-01
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
DZIAŁALNOŚĆ STOWARZYSZENIA OBEJMUJE CELE: A) UPOWSZECHNIANIE WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH WIEDZY JĘZYKOZNAWCZEJ ORAZ WIEDZY OGÓLNEJ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM RÓŻNORODNOŚCI JĘZYKOWEJ I KULTUROWEJ CAŁEGO ŚWIATA ORAZ ZROZUMIENIA JEJ WARTOŚCI B) WSPIERANIE I ROZWIJANIE ZAINTERESOWAŃ JĘZYKOZNAWCZYCH WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY C) ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH Z ZAKRESU JĘZYKOZNAWSTWA I MATEMATYKI, M.IN. ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SYNTEZY, WYCIĄGANIA LOGICZNYCH WNIOSKÓW D) PROMOCJA LINGWISTYKI REKREACYJNEJ JAKO INTERDYSCYPLINARNEJ DZIEDZINY JĘZYKOZNAWSTWA ORAZ UPOWSZECHNIANIE OPRACOWANEJ W JEJ RAMACH METODYKI NAUCZANIA JĘZYKOZNAWSTWA E) ZACHĘCANIE DO NAUKI NOWOŻYTNYCH JĘZYKÓW OBCYCH F) WSPIERANIE NAUCZYCIELI KAŻDEGO RODZAJU SZKÓŁ W ZAKRESIE NAUCZANIA JĘZYKOZNAWSTWA (WSPIERANIE POPRAWY METOD DYDAKTYCZNYCH JĘZYKOZNAWSTWA) G) WSPÓŁPRACA W ZAKRESIE EDUKACJI JĘZYKOZNAWCZEJ Z UCZELNIAMI WYŻSZYMI, ORGANIZACJAMI NAUKOWYMI I AKADEMICKIMI ORAZ SZKOŁAMI H) WSPIERANIE SZKOLNICTWA PUBLICZNEGO I NIEPUBLICZNEGO W ZAKRESIE EDUKACJI JĘZYKOZNAWCZEJ I) PRZYCZYNIANIE SIĘ DO ROZWOJU METODYKI FORMALNEGO I NIEFORMALNEGO NAUCZANIA JĘZYKOZNAWSTWA NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACJI; WSPIERANIE TWORZENIA INNOWACYJNYCH TREŚCI, USŁUG I METODOLOGII J) UCZENIA ORAZ PRAKTYK W ZAKRESIE UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE K) WSPIERANIE CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA W ROZWOJU ZAWODOWYM I NAUKOWYM Z ZAKRESU LINGWISTYKI REKREACYJNEJ