SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH NIEZWIĄZANYCH Z ROZPORZĄDZANIEM PRAWEM LUB ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI POWYŻEJ 5.000 (PIĘCIU TYSIĘCY ZŁOTYCH)ZŁ - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDAJCI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU FUNDACJI.
Organizacja Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk osiągnęła 608 393 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 103 000 zł. Pozostałe przychody to 505 393 zł.
Całkowite koszty wyniosły 264 278 zł.
Strata netto wyniosła 161 278 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 101 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 608 393 zł w 2023 roku.
• 439 553 zł w 2022 roku.
• 372 628 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -23 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -161 278 zł w 2023 roku.
• -108 206 zł w 2022 roku.
• -77 644 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wynosi -145 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
20 665 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -144 988 zł w
2023 roku.
• -108 206 zł w
2022 roku.
• -77 625 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wynosi 2 119 590 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 141 303 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 352 116 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 119 590 zł w 2023 roku.
• 2 127 988 zł w 2022 roku.
• 2 164 526 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wynosi 0,54%. To oznacza, że firma ma szansę 0,54% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,089% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,54% w 2023 roku.
• 0,75% w 2022 roku.
• 2,09% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wyniosły 741 827
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-3663 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1157 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
15.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wyniosła 16 139 411 zł.
a
ktywa trwałe to 16 041 206 zł.
a
ktywa obrotowe to 98 205 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 139 411 zł.
f
undusz własny to 2 285 326 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 854 085 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 684 806 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 139 411 zł w 2023 roku.
• 17 254 682 zł w 2022 roku.
• 17 157 301 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -620%.
Marża netto wyniosła -27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 154.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wyniosły 13 854 085 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 139 411 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 305 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 854 085 zł w 2023 roku
• 14 808 078 zł w 2022 roku
• 14 602 492 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2023 roku
• 86% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wykazała przychody na poziomie 608 393 zł.
Organizacja zarobiła -161 278 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -161 278 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność obiektów kulturalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
TYSKA FUNDACJA PROMOCJI KULTURY I TURYSTYKI BROWAR OBYWATELSK