Organizacja Wielkopolska agencja reklamowa osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1464 zł.
Strata netto wyniosła 1464 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1464 zł w 2023 roku.
• -1464 zł w 2022 roku.
• -1464 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Wielkopolska agencja reklamowa wynosi -1 tys. zł.
EBIT
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1464 zł w
2023 roku.
• -1464 zł w
2022 roku.
• -1464 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wielkopolska agencja reklamowa wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Wielkopolska agencja reklamowa wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Wielkopolska agencja reklamowa wyniosły 1464
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Wielkopolska agencja reklamowa wyniosła 4231 zł.
a
ktywa obrotowe to 4231 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4231 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -21 469 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 700 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 319 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4231 zł w 2023 roku.
• 3895 zł w 2022 roku.
• 3559 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Wielkopolska agencja reklamowa wyniosły 25 700 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4231 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 607%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 700 zł w 2023 roku
• 23 900 zł w 2022 roku
• 22 100 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 607% w 2023 roku
• 614% w 2022 roku
• 621% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Wielkopolska agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 0 zł.