SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE CZŁONEK ZARZĄDU (PREZES ZARZĄDU) JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Cross media solutions osiągnęła 316 415 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 287 702 zł. Pozostałe przychody to 28 714 zł.
Całkowite koszty wyniosły 141 424 zł.
Zysk netto wyniósł 146 277 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 109 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 316 415 zł w 2018 roku.
• 207 378 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 388 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 146 277 zł w 2018 roku.
• -241 787 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cross media solutions wynosi 796 053 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 047 883 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 657 801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 796 053 zł w 2018 roku.
• 138 252 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cross media solutions wynosi 0,83%. To oznacza, że firma ma szansę 0,83% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,370% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,83% w 2018 roku.
• 0,46% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cross media solutions wyniosła 977 099 zł.
a
ktywa trwałe to 7318 zł.
a
ktywa obrotowe to 969 781 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 977 099 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -324 029 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 301 128 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 196 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 977 099 zł w 2018 roku.
• 781 031 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -45%.
Marża operacyjna wyniosła 59%.
Marża netto wyniosła 46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -96.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 162.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cross media solutions wyniosły 1 301 128 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 977 099 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 133%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 49 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 301 128 zł w 2018 roku
• 1 251 338 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 27.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 133% w 2018 roku
• 160% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cross media solutions wykazała przychody na poziomie 316 415 zł.
Organizacja zarobiła 146 277 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 146 277 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Cross media solutions wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.0008%.