Oferowanie certyfikowanych szkoleń z zakresu marketingu internetowego.
Edukacja w obszarze copywritingu i efektywnych reklam online.
Przygotowanie uczestników do rynku pracy poprzez rozwój praktycznych umiejętności.
Instytut Cyfrowego Marketingu specjalizuje się w edukacji w zakresie marketingu internetowego. Organizacja oferuje certyfikowane kursy, które prowadzą uczestników przez różnorodne aspekty marketingu, w tym podstawy copywritingu oraz techniki tworzenia efektywnych reklam online. Działalność Instytutu ma na celu przygotowanie uczestników do rynku pracy, poprzez przekazywanie wiedzy o aktualnych trendach i umiejętnościach, które są poszukiwane przez pracodawców. Instytut kładzie duży nacisk na praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy oraz inwestycję w rozwój umiejętności, co ma przełożyć się na zdobycie dobrze opłacanego zatrudnienia. Kluczowym obszarem działalności Instytutu jest nie tylko edukacja, ale również wydawanie certyfikatów, które potwierdzają zdobytą wiedzę i umiejętności. Instytut, dzięki swoim kursom, dąży do wszechstronnego rozwoju swoich uczestników, co czyni go wyróżniającym się na tle innych podobnych instytucji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Instytut marketingu osiągnęła 601 907 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 600 145 zł. Pozostałe przychody to 1762 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 010 529 zł.
Strata netto wyniosła 410 384 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 60 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 601 907 zł w 2024 roku.
• 591 703 zł w 2023 roku.
• 135 436 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -63 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -410 384 zł w 2024 roku.
• -126 618 zł w 2023 roku.
• -61 640 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut marketingu wynosi 401 271 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 504 767 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 802 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 401 271 zł w 2024 roku.
• 394 469 zł w 2023 roku.
• 147 244 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut marketingu wynosi 0,94%. To oznacza, że firma ma szansę 0,94% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,132% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,94% w 2024 roku.
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 28 692
zł.
Koszty operacyjne Instytut marketingu wyniosły 994 287
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-3705 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 28 692 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instytut marketingu wyniosła 31 493 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 493 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 31 493 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -461 065 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 492 558 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6344 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 31 493 zł w 2024 roku.
• 145 380 zł w 2023 roku.
• 153 440 zł w 2022 roku.
Organizacja Instytut marketingu wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.