TRIMEDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000400488
NIP
5213620410
REGON
145863390

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POPRAWNA, 138G
Kod pocztowy
03-984
Rejestracja
2011-10-28
Rozpoczęcie działalności
2011-12-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KOMPLEMENTARIUSZ. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA - TRIMEDIO SPÓŁKA Z O.O. - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE. PREZES ZARZĄDU - ŁUKASZ GRABOWSKI, CZŁONEK ZARZĄDU: JAN GRZESIKIEWICZ.
Opis
TRIMEDIO specjalizuje się w dostarczaniu informacji oraz narzędzi związanych zrabatami, zniżkami i promocjami w różnych sektorach usług. Organizacja zajmuje się edukowaniem konsumentów na temat efektywności rabatów jako strategii marketingowej oraz ich zastosowania w zwiększaniu sprzedaży i przyciąganiu nowych klientów. TRIMEDIO analizuje różne typy rabatów, oferując pełen przegląd ich wykorzystywania, co wyróżnia tę organizację na tle innych. W ramach swojej działalności prezentowane są omówienia najpopularniejszych rodzajów rabatów, takich jak rabaty procentowe, ilościowe, sezonowe oraz lojalnościowe, które są szeroko stosowane w marketingu i sprzedaży. Dodatkowo, TRIMEDIO porusza zagadnienia dotyczące skuteczności rabatów w zależności od branży oraz wymagań rynku, co ma na celu wspieranie firm w optymalizacji ich strategii. Oferta TRIMEDIO obejmuje również porady dotyczące promocji, co sprawia, że organizacja staje się wartościowym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców oraz konsumentów.
W skrócie
  • Edukacja o skuteczności rabatów i promocji
  • Analiza różnych typów rabatów: procentowe, ilościowe, sezonowe
  • Wsparcie dla firm w optymalizacji strategii marketingowych
  • Porady dotyczące promocji i ich zastosowania w marketingu

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki