Opis działalności:SUPERBRAND Sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem i udoskonalaniem wizerunków firm....Specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych usług doradczych w zakresie marketingu i brandingu. Firma inspiruje swoich klientów do rozwoju i pomaga im w osiąganiu celów biznesowych poprzez skuteczne strategie wizerunkowe. SUPERBRAND współpracuje z przedsiębiorstwami, wspierając je w budowaniu silnej marki, która wyróżnia się na tle konkurencji. Oferta firmy obejmuje kompleksowe działania od analizy sytuacji rynkowej, poprzez tworzenie strategii marketingowych, aż po realizację kampanii promocyjnych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
W skrócie
Tworzenie i udoskonalanie wizerunków firm
Doradztwo w zakresie marketingu i brandingu
Wsparcie w budowaniu silnej marki
Realizacja kampanii promocyjnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Superbrand osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7158 zł.
Strata netto wyniosła 7158 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 97 243 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7158 zł w 2022 roku.
• -9193 zł w 2021 roku.
• 6494 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Superbrand wynosi 12 522 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 44 523 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 625 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 522 zł w 2022 roku.
• 20 575 zł w 2021 roku.
• 111 416 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Superbrand wyniosła 30 627 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 15 230 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 397 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 627 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 131 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 496 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 627 zł w 2022 roku.
• 51 592 zł w 2021 roku.
• 33 470 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Superbrand wyniosły 19 496 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 627 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 496 zł w 2022 roku
• 33 302 zł w 2021 roku
• 5988 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 65% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 36 zł w 2020 roku