Organizacja Pol-trans transport international osiągnęła 1 019 952 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 007 377 zł. Pozostałe przychody to 12 576 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 306 746 zł.
Strata netto wyniosła 299 369 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -507 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 019 952 zł w 2022 roku.
• 5 660 564 zł w 2021 roku.
• 6 381 296 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -94 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -299 369 zł w 2022 roku.
• -116 939 zł w 2021 roku.
• 55 205 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Pol-trans transport international wynosi -260 tys. zł.
EBITDA Pol-trans transport international wynosi -189 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
96 219 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -260 223 zł w
2022 roku.
• -61 150 zł w
2021 roku.
• 80 715 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
82 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -189 379 zł w
2022 roku.
• -60 992 zł w
2021 roku.
• 80 715 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pol-trans transport international wynosi 713 705 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 549 881 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -535 856 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 713 705 zł w 2022 roku.
• 4 031 974 zł w 2021 roku.
• 4 820 984 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pol-trans transport international wynosi 1,31%. To oznacza, że firma ma szansę 1,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,259% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,31% w 2022 roku.
• 0,64% w 2021 roku.
• 0,11% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 27 466
zł.
Koszty operacyjne Pol-trans transport international wyniosły 1 267 600
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-4835 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 27 466 zł w 2022 roku
• 73 134 zł w 2021 roku
• 78 964 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
•
1% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pol-trans transport international wyniosła 727 093 zł.
a
ktywa trwałe to 500 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 227 093 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 731 527 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 44 983 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 686 545 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 45 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 731 527 zł w 2022 roku.
• 1 374 837 zł w 2021 roku.
• 1 043 747 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -666%.
Marża operacyjna wyniosła -26%.
Marża netto wyniosła -29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -140.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pol-trans transport international wyniosły 686 545 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 731 527 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 125 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 686 545 zł w 2022 roku
• 1 030 485 zł w 2021 roku
• 582 456 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
• 56% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pol-trans transport international wykazała przychody na poziomie 1 019 952 zł.
Organizacja zarobiła -299 369 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -299 369 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4917 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 13 474 zł w 2020 roku
Organizacja Pol-trans transport international wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.002%.