Eurogift Polska jest wiodącym importerem oraz dostawcą różnorodnych artykułów iodzieży reklamowej. Oferta firmy obejmuje ogromny wachlarz gadżetów i produktów promocyjnych, co czyni ją kluczowym graczem na polskim rynku reklamy. W asortymencie można znaleźć wszystko, od odzieży roboczej, przez akcesoria biurowe, aż po różnorodne gadżety reklamowe, jak smycze, parasolki czy plecaki. Eurogift Polska współpracuje z renomowanymi markami, co gwarantuje wysoką jakość oferowanych produktów. Dzięki ciągłej aktualizacji katalogów oraz promocjom, organizacja zaspokaja potrzeby klientów, dbając o estetykę i funkcjonalność swoich produktów. Dodatkowo, firma wyróżnia się dużą elastycznością w dostosowywaniu oferty do indywidualnych wymagań klientów, co pozwala na skuteczniejsze budowanie wizerunku ich marki na rynku.
W skrócie
Importer i dostawca gadżetów reklamowych oraz odzieży reklamowej
Szeroki asortyment produktów, w tym smycze, parasolki, plecaki
Współpraca z uznanymi markami dla zapewnienia wysokiej jakości
Elastyczne dostosowywanie oferty do potrzeb klientów
Ciągła aktualizacja katalogów i oferty promocyjnej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Eurogift polska osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 580 zł.
Strata netto wyniosła 580 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -43 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 18 133 zł w 2020 roku.
• 39 733 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -580 zł w 2021 roku.
• -8020 zł w 2020 roku.
• -8099 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Eurogift polska wynosi 279 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1485 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -47 646 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 279 zł w 2021 roku.
• 12 847 zł w 2020 roku.
• 26 488 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Eurogift polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Eurogift polska wyniosła 371 zł.
a
ktywa obrotowe to 371 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 371 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 371 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 371 zł w 2021 roku.
• 9461 zł w 2020 roku.
• 9344 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -156%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -156%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -50.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 371 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -23 090 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 8449 zł w 2020 roku
• 40 354 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 58.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 89% w 2020 roku
• 432% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Eurogift polska wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -580 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -580 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku