WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Instream media osiągnęła 3003 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 3003 zł.
Całkowite koszty wyniosły -2956 zł.
Zysk netto wyniósł 2956 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3003 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 62 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2956 zł w 2021 roku.
• -47 zł w 2020 roku.
• -47 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instream media wynosi 121 268 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4505 zł a 573 031 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3492 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 121 268 zł w 2021 roku.
• 105 227 zł w 2020 roku.
• 105 262 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instream media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instream media wyniosła 145 601 zł.
a
ktywa obrotowe to 145 601 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 145 601 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 143 258 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2343 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 145 601 zł w 2021 roku.
• 145 049 zł w 2020 roku.
• 145 049 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża netto wyniosła 98%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2108.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Instream media wyniosły 2343 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 145 601 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2343 zł w 2021 roku
• 4747 zł w 2020 roku
• 4699 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
• 3% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Instream media wykazała przychody na poziomie 3003 zł.
Organizacja zarobiła 2956 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2956 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Instream media wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.00007%.