BRAND MAGIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000366484
NIP
8992705959
REGON
021386776

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
136 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
451 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
67 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
651 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
KRUPNICZA, 2/4
Kod pocztowy
50-075
Rejestracja
2010-10-28
Rozpoczęcie działalności
2010-10-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
EmailMe@BrandMagic.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADAJĄ: A) JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM; B) JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Brand Magic to firma zajmująca się kompleksowymi rozwiązaniami marketingowymi, znaciskiem na tworzenie profesjonalnych stron i sklepów internetowych. Jej zespół łączy doświadczenie z kreatywnością, co pozwala na dostarczanie rozwiązań idealnie dopasowanych do potrzeb klienta. Działania firmy obejmują budowanie spójnego wizerunku marki poprzez branding, który obejmuje projektowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej oraz materiałów marketingowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi technologii, Brand Magic oferuje elastyczne i bezpieczne platformy internetowe, które spełniają oczekiwania współczesnych użytkowników. Klientom dostępne są również usługi związane z audytem SEO oraz integracjami systemów e-commerce, co umożliwia automatyzację procesów sprzedażowych. Firma angażuje się w projekty non-profit, wspierając różnorodne organizacje, co czyni ją odpowiedzialnym partnerem w biznesie. Celem Brand Magic jest nie tylko zaspokajanie potrzeb klientów, ale również wspieranie idei społecznych poprzez działania na rzecz organizacji potrzebujących wsparcia.
W skrócie
  • Tworzenie stron i sklepów internetowych
  • Branding i identyfikacja wizualna
  • Audyt SEO i integrowanie systemów e-commerce
  • Wsparcie dla organizacji non-profit
  • Dostosowywanie rozwiązań do potrzeb klientów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand magic osiągnęła 451 052 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 450 968 zł. Pozostałe przychody to 84 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 383 899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 67 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 75 175 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 451 052 zł w 2023 roku.
• 211 210 zł w 2022 roku.
• 150 644 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 202 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 67 069 zł w 2023 roku.
• 28 492 zł w 2022 roku.
• 3161 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brand magic wynosi 650 958 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 81 980 zł a 1 127 629 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 107 921 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 650 958 zł w 2023 roku.
• 286 454 zł w 2022 roku.
• 123 383 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand magic wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brand magic wyniosła 136 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 60 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 76 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 136 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 109 307 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 832 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 836 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 136 139 zł w 2023 roku.
• 62 528 zł w 2022 roku.
• 14 676 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brand magic wyniosły 26 832 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 136 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4380 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 832 zł w 2023 roku
• 20 290 zł w 2022 roku
• 930 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand magic wykazała przychody na poziomie 451 052 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 77 003 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 9934 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 67 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1656 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9934 zł w 2023 roku
• 1343 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand magic wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Olczyk Joanna posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kasprowiak Joanna posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 31.05.2019 jest Olczyk Joanna kontrolujący 60% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 22.05.2018 do 31.05.2019 był Starlit Accounting kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 25.01.2017 do 22.05.2018 najwięcej udziałów posiadał Oleszkiewicz Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 91%.

Podobne organizacje do BRAND MAGIC

Organizacja Numer KRS
1
0000978226
2
0000801046
3
0000324110
4
0000886928
5
0000905318
6
0000883509
7
0000644827
8
0000824079
9
0000380015
10
0000335412
11
0000935228
12
0000538644
13
0000819651
14
0000334718
15
0000506671
16
0000627565
17
0000366363
18
0000630174
19
0000771821
20
0000870364
21
0000618041
22
0000804047
23
0000766869
24
0000773914
25
0000824993
26
0000361667
27
0000937440
28
0000992894
29
0000896922
30
0000792093