SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADAJĄ: A) JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM; B) JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Brand Magic to firma zajmująca się kompleksowymi rozwiązaniami marketingowymi, znaciskiem na tworzenie profesjonalnych stron i sklepów internetowych. Jej zespół łączy doświadczenie z kreatywnością, co pozwala na dostarczanie rozwiązań idealnie dopasowanych do potrzeb klienta. Działania firmy obejmują budowanie spójnego wizerunku marki poprzez branding, który obejmuje projektowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej oraz materiałów marketingowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi technologii, Brand Magic oferuje elastyczne i bezpieczne platformy internetowe, które spełniają oczekiwania współczesnych użytkowników. Klientom dostępne są również usługi związane z audytem SEO oraz integracjami systemów e-commerce, co umożliwia automatyzację procesów sprzedażowych. Firma angażuje się w projekty non-profit, wspierając różnorodne organizacje, co czyni ją odpowiedzialnym partnerem w biznesie. Celem Brand Magic jest nie tylko zaspokajanie potrzeb klientów, ale również wspieranie idei społecznych poprzez działania na rzecz organizacji potrzebujących wsparcia.
W skrócie
Tworzenie stron i sklepów internetowych
Branding i identyfikacja wizualna
Audyt SEO i integrowanie systemów e-commerce
Wsparcie dla organizacji non-profit
Dostosowywanie rozwiązań do potrzeb klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand magic osiągnęła 451 052 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 450 968 zł. Pozostałe przychody to 84 zł.
Całkowite koszty wyniosły 383 899 zł.
Zysk netto wyniósł 67 069 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 75 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 451 052 zł w 2023 roku.
• 211 210 zł w 2022 roku.
• 150 644 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 202 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 67 069 zł w 2023 roku.
• 28 492 zł w 2022 roku.
• 3161 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand magic wynosi 650 958 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
81 980 zł a 1 127 629 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 107 921 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 650 958 zł w 2023 roku.
• 286 454 zł w 2022 roku.
• 123 383 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand magic wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand magic wyniosła 136 139 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 60 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 76 139 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 136 139 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 109 307 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 832 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 836 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 136 139 zł w 2023 roku.
• 62 528 zł w 2022 roku.
• 14 676 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand magic wyniosły 26 832 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 136 139 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 832 zł w 2023 roku
• 20 290 zł w 2022 roku
• 930 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand magic wykazała przychody na poziomie 451 052 zł.
Organizacja zarobiła 77 003 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9934 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 67 069 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1656 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9934 zł w 2023 roku
• 1343 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku