SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEN WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ JEDNEGO CZŁONKA DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH WSPÓLNIE
Organizacja Hallmark kreacja dobrobytu, pr oraz percepcji publicznej osiągnęła 4378 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4378 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 751 zł.
Strata netto wyniosła 6373 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4378 zł w 2022 roku.
• 111 zł w 2021 roku.
• 401 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1275 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6373 zł w 2022 roku.
• -11 033 zł w 2021 roku.
• -9841 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hallmark kreacja dobrobytu, pr oraz percepcji publicznej wynosi 2919 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 10 946 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1033 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2919 zł w 2022 roku.
• 74 zł w 2021 roku.
• 268 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hallmark kreacja dobrobytu, pr oraz percepcji publicznej wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hallmark kreacja dobrobytu, pr oraz percepcji publicznej wyniosła 19 241 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 241 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 241 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -23 608 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 849 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 241 zł w 2022 roku.
• 18 568 zł w 2021 roku.
• 17 509 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła -145%.
Marża netto wyniosła -146%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49591.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hallmark kreacja dobrobytu, pr oraz percepcji publicznej wyniosły 42 849 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 241 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 223%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 849 zł w 2022 roku
• 35 803 zł w 2021 roku
• 23 711 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 223% w 2022 roku
• 193% w 2021 roku
• 135% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hallmark kreacja dobrobytu, pr oraz percepcji publicznej wykazała przychody na poziomie 4378 zł.
Organizacja zarobiła -6373 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6373 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Hallmark kreacja dobrobytu, pr oraz percepcji publicznej wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00005%.