INSTYTUT BADAŃ MARKETINGOWYCH "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000360582
NIP
7343445780
REGON
121283346

Podsumowanie

aktywa
273 tys.
przychód
b.d.
zysk
0
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
NOWY SĄCZ
Adres
UL. ZIELONA, 27
Kod pocztowy
33-300
Rejestracja
2010-07-12
Rozpoczęcie działalności
2010-07-12
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE PREZES.
Branże
Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Tynkowanie Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Zakładanie stolarki budowlanej Produkcja mebli biurowych i sklepowych Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Produkcja urządzeń napromieniowujących, sprzętu elektromedycznego i elektroterapeutycznego Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Pozostała działalność związana ze sportem Pozostała działalność pocztowa i kurierska Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pozostała działalność wydawnicza Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej Badanie rynku i opinii publicznej Pozostałe formy udzielania kredytów Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Wykonywanie instalacji elektrycznych Działalność portali internetowych Działalność agencji reklamowych Transport drogowy towarów Produkcja elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Malowanie i szklenie Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Produkcja sprzętu sportowego

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut badań marketingowych "plus" osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań marketingowych "plus" wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut badań marketingowych "plus" wyniosła 273 042 zł.
a
ktywa trwałe to 159 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 114 042 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 273 042 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -55 820 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 328 862 zł.
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 273 042 zł w 2018 roku.
• 273 042 zł w 2017 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut badań marketingowych "plus" wyniosły 328 862 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 273 042 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 120%.
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 328 862 zł w 2018 roku
• 328 862 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 120% w 2018 roku
• 120% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Instytut badań marketingowych "plus" wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on NaN%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Royal Group posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 21.10.2016 jest Royal Group kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.03.2012 do 21.10.2016 był Wróbel Piotr kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 12.07.2010 do 16.03.2012 najwięcej udziałów posiadał Wróbel Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.