INSTYTUT BADAŃ MARKETINGOWYCH "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000360582
NIP
7343445780
REGON
121283346

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
273 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
NOWY SĄCZ
Adres
UL. ZIELONA, 27
Kod pocztowy
33-300
Rejestracja
2010-07-12
Rozpoczęcie działalności
2010-07-12
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE PREZES.
Branże
Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Malowanie i szklenie Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Działalność agencji reklamowych Pozostała działalność pocztowa i kurierska Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego Produkcja mebli biurowych i sklepowych Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Produkcja sprzętu sportowego Pozostała działalność wydawnicza Pozostała działalność związana ze sportem Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Badanie rynku i opinii publicznej Pozostałe formy udzielania kredytów Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Zakładanie stolarki budowlanej Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej Działalność portali internetowych Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Wykonywanie instalacji elektrycznych Tynkowanie Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Transport drogowy towarów Produkcja urządzeń napromieniowujących, sprzętu elektromedycznego i elektroterapeutycznego

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut badań marketingowych "plus" osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań marketingowych "plus" wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut badań marketingowych "plus" wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2018 roku.
• 0,09% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Instytut badań marketingowych "plus" wyniosła 273 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 159 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 114 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 273 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -55 820 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 328 862 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 273 042 zł w 2018 roku.
• 273 042 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Instytut badań marketingowych "plus" wyniosły 328 862 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 273 042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 120%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 328 862 zł w 2018 roku
• 328 862 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 120% w 2018 roku
• 120% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut badań marketingowych "plus" wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on NaN%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Royal Group posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 21.10.2016 jest Royal Group kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 16.03.2012 do 21.10.2016 był Wróbel Piotr kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 12.07.2010 do 16.03.2012 najwięcej udziałów posiadał Wróbel Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.