SNAZZY MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000358312
NIP
5833103100
REGON
221039353

Podsumowanie

aktywa
45 tys.
przychód
3 tys.
zysk
2 tys.
wartość firmy
10 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Rejestracja
2010-06-14
Rozpoczęcie działalności
2010-07-01
Kapitał zakładowy
151500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOSOBOWY KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Snazzy marketing osiągnęła 2511 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2510 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 476 zł.
Zysk netto wyniósł 2034 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -22 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2511 zł w 2021 roku.
• 11 593 zł w 2020 roku.
• 47 730 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2034 zł w 2021 roku.
• -1146 zł w 2020 roku.
• 215 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Snazzy marketing wynosi 9809 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 28 474 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 372 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9809 zł w 2021 roku.
• 7729 zł w 2020 roku.
• 32 681 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Snazzy marketing wyniosła 44 934 zł.
a
ktywa obrotowe to 44 934 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 934 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 322 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 934 zł w 2021 roku.
• 42 406 zł w 2020 roku.
• 46 023 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -147%.
Marża operacyjna wyniosła 100%.
Marża netto wyniosła 81%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Snazzy marketing wyniosły 46 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 934 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 322 zł w 2021 roku
• 45 827 zł w 2020 roku
• 48 298 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2021 roku
• 108% w 2020 roku
• 105% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Snazzy marketing wykazała przychody na poziomie 2511 zł.
Organizacja zarobiła 2511 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 477 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2034 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 119 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 477 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Snazzy marketing wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.00004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Company Hype Kft. posiada 202 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
Kowalski Consulting posiada 101 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największym udziałowcem od 30.06.2022 jest Company Hype Kft. kontrolujący 67% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.06.2018 do 30.06.2022 był Company Hype Kft. kontrolując 67% udziałów.
W okresie od 23.09.2014 do 18.06.2018 najwięcej udziałów posiadał Enersense Solution Oy Z Siedzibą W Finlandii. Jego udziały w tym czasie wynosiły 51%.