SNAZZY MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000358312
NIP
5833103100
REGON
221039353

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
45 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
2 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
10 tys.
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Rejestracja
2010-06-14
Rozpoczęcie działalności
2010-07-01
Kapitał zakładowy
151500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
contact@jobsin.co
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOSOBOWY KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI
Opis
SnaZZy Marketing jest polską firmą, która powołała do życia serwis PracaNaTeraz.pl,specjalizujący się w publikowaniu ofert pracy, przede wszystkim w branżach technicznych zarówno w kraju, jak i za granicą. Portal ten został uruchomiony w 2010 roku i w ciągu lat zyskał zaufanie użytkowników dzięki starannie weryfikowanym ogłoszeniom od sprawdzonych pracodawców i agencji zatrudnienia. PracaNaTeraz.pl nieustannie rozwija się, aby dostosowywać swoje usługi do potrzeb użytkowników oraz wymagań rynku. W 2019 roku serwis przeszedł gruntowną modernizację, co przyczyniło się do poprawy efektywności i bezpieczeństwa pracy. Platforma, w ramach systemu HR-Szop.pl, łączy różne portale rekrutacyjne, takie jak jobsin.co, praca-tech.pl i pracawstoczni.pl, co umożliwia kandydatom dostęp do zróżnicowanych ofert pracy z różnych sektorów przemysłu.
W skrócie
  • Specjalizacja w ofertach pracy za granicą
  • Weryfikacja ogłoszeń od sprawdzonych pracodawców
  • Część systemu HR-Szop.pl, obejmującego różne portale
  • Dostosowanie usług do potrzeb użytkowników
  • Gruntowna modernizacja serwisu w 2019 roku

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Snazzy marketing osiągnęła 2511 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2510 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 476 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2034 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -22 669 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2511 zł w 2021 roku.
• 11 593 zł w 2020 roku.
• 47 730 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -565 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2034 zł w 2021 roku.
• -1146 zł w 2020 roku.
• 215 zł w 2019 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Snazzy marketing wynosi 3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Snazzy marketing wynosi 3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBIT wynosi 633 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2510 zł w 2021 roku.
• -1146 zł w 2020 roku.
• 1145 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBITDA wynosi 1866 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2510 zł w 2021 roku.
• -1146 zł w 2020 roku.
• 2771 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Snazzy marketing wynosi 9809 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 28 474 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 372 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9809 zł w 2021 roku.
• 7729 zł w 2020 roku.
• 32 681 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Snazzy marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,04% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Snazzy marketing wyniosła 44 934 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 44 934 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 934 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -1388 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6383 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 934 zł w 2021 roku.
• 42 406 zł w 2020 roku.
• 46 023 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -147%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 100%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 81%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Snazzy marketing wyniosły 46 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 934 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8094 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 322 zł w 2021 roku
• 45 827 zł w 2020 roku
• 48 298 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2021 roku
• 108% w 2020 roku
• 105% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Snazzy marketing wykazała przychody na poziomie 2511 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2511 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2034 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 119 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 477 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Snazzy marketing wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.00004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Company Hype Kft. posiada 202 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kowalski Consulting posiada 101 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.06.2022 jest Company Hype Kft. kontrolujący 67% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 18.06.2018 do 30.06.2022 był Company Hype Kft. kontrolując 67% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 23.09.2014 do 18.06.2018 najwięcej udziałów posiadał Enersense Solution Oy Z Siedzibą W Finlandii. Jego udziały w tym czasie wynosiły 51%.

Podobne organizacje do SNAZZY MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000185652
2
0000660768
3
0000869941
4
0000823682
5
0000626355
6
0000616814
7
0000885101
8
0000593147
9
0000790229
10
0000849467
11
0000849513
12
0000700939
13
0000801016
14
0000885857
15
0000315529
16
0000550086
17
0000657452
18
0000836790
19
0000816967
20
0000546266
21
0000842287
22
0000499366
23
0000356718
24
0000360691
25
0000440615
26
0000535499
27
0000692681
28
0000765840
29
0000548811
30
0000477356