SnaZZy Marketing jest polską firmą, która powołała do życia serwis PracaNaTeraz.pl,specjalizujący się w publikowaniu ofert pracy, przede wszystkim w branżach technicznych zarówno w kraju, jak i za granicą. Portal ten został uruchomiony w 2010 roku i w ciągu lat zyskał zaufanie użytkowników dzięki starannie weryfikowanym ogłoszeniom od sprawdzonych pracodawców i agencji zatrudnienia. PracaNaTeraz.pl nieustannie rozwija się, aby dostosowywać swoje usługi do potrzeb użytkowników oraz wymagań rynku. W 2019 roku serwis przeszedł gruntowną modernizację, co przyczyniło się do poprawy efektywności i bezpieczeństwa pracy. Platforma, w ramach systemu HR-Szop.pl, łączy różne portale rekrutacyjne, takie jak jobsin.co, praca-tech.pl i pracawstoczni.pl, co umożliwia kandydatom dostęp do zróżnicowanych ofert pracy z różnych sektorów przemysłu.
W skrócie
Specjalizacja w ofertach pracy za granicą
Weryfikacja ogłoszeń od sprawdzonych pracodawców
Część systemu HR-Szop.pl, obejmującego różne portale
Dostosowanie usług do potrzeb użytkowników
Gruntowna modernizacja serwisu w 2019 roku
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Snazzy marketing osiągnęła 2511 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2510 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 476 zł.
Zysk netto wyniósł 2034 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -22 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2511 zł w 2021 roku.
• 11 593 zł w 2020 roku.
• 47 730 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2034 zł w 2021 roku.
• -1146 zł w 2020 roku.
• 215 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Snazzy marketing wynosi 3 tys. zł.
EBITDA Snazzy marketing wynosi 3 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2510 zł w
2021 roku.
• -1146 zł w
2020 roku.
• 1145 zł w
2019 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
1866 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2510 zł w
2021 roku.
• -1146 zł w
2020 roku.
• 2771 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Snazzy marketing wynosi 9809 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 28 474 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 372 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9809 zł w 2021 roku.
• 7729 zł w 2020 roku.
• 32 681 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Snazzy marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,04% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Snazzy marketing wyniosła 44 934 zł.
a
ktywa obrotowe to 44 934 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 934 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 322 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 934 zł w 2021 roku.
• 42 406 zł w 2020 roku.
• 46 023 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -147%.
Marża operacyjna wyniosła 100%.
Marża netto wyniosła 81%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Snazzy marketing wyniosły 46 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 934 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 322 zł w 2021 roku
• 45 827 zł w 2020 roku
• 48 298 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2021 roku
• 108% w 2020 roku
• 105% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Snazzy marketing wykazała przychody na poziomie 2511 zł.
Organizacja zarobiła 2511 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 477 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2034 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 119 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 477 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Największym udziałowcem od 30.06.2022 jest
Company Hype Kft.
kontrolujący 67% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.06.2018 do 30.06.2022
był Company Hype Kft.
kontrolując 67% udziałów.
W okresie od 23.09.2014 do 18.06.2018 najwięcej udziałów posiadał Enersense Solution Oy Z Siedzibą W Finlandii. Jego udziały w tym czasie wynosiły 51%.