SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Certyfikacja Infrastruktury Transportu Sp. z o.o. specjalizuje się w certyfikacji różnorodnych podsystemów infrastruktury transportowej w Europie. Firma oferuje kompleksowe usługi weryfikacji WE, które obejmują kluczowe sektory takie jak infrastruktura, energia i sterowanie urządzeniami przytorowymi. Poprzez szczegółową analizę i audyty, firma pomaga w zapewnieniu wysokich standardów bezpieczeństwa oraz zgodności z europejskimi normami, umożliwiając bezpieczne zarządzanie i użytkowanie tras transportowych. Główna misja firmy to kierowanie rozwoju infrastruktury kolejowej na europejskie tory bezpiecznie i zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Certyfikacja Infrastruktury Transportu dąży do utrzymania najwyższego poziomu obsługi swoich klientów oraz do ciągłego doskonalenia świadczonych usług, co czyni ją liderem w swojej dziedzinie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Certyfikacja infrastruktury transportu osiągnęła 2 014 304 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 014 304 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 000 361 zł.
Zysk netto wyniósł 13 943 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 32 168 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 014 304 zł w 2022 roku.
• 2 291 025 zł w 2021 roku.
• 2 340 683 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 98 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 13 943 zł w 2022 roku.
• 61 394 zł w 2021 roku.
• 379 541 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Certyfikacja infrastruktury transportu wynosi 14 tys. zł.
EBITDA Certyfikacja infrastruktury transportu wynosi 16 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
98 811 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 14 020 zł w
2022 roku.
• 55 084 zł w
2021 roku.
• 388 102 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
91 371 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 15 817 zł w
2022 roku.
• 64 458 zł w
2021 roku.
• 394 277 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Certyfikacja infrastruktury transportu wynosi 1 927 227 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
139 430 zł a 5 035 759 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 65 026 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 927 227 zł w 2022 roku.
• 2 291 056 zł w 2021 roku.
• 3 550 702 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Certyfikacja infrastruktury transportu wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,129% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 388 887
zł.
Koszty operacyjne Certyfikacja infrastruktury transportu wyniosły 2 000 284
zł.
Wynagrodzenia stanowią 69%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
24 939 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 388 887 zł w 2022 roku
• 1 783 987 zł w 2021 roku
• 1 441 633 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
69% w 2022 roku
•
80% w 2021 roku
•
74% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Certyfikacja infrastruktury transportu wyniosła 920 551 zł.
a
ktywa trwałe to 15 594 zł.
a
ktywa obrotowe to 904 957 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 920 551 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 704 781 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 215 770 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 920 551 zł w 2022 roku.
• 847 018 zł w 2021 roku.
• 894 012 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Certyfikacja infrastruktury transportu wyniosły 215 770 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 920 551 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -64 018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 215 770 zł w 2022 roku
• 156 180 zł w 2021 roku
• 264 568 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Certyfikacja infrastruktury transportu wykazała przychody na poziomie 2 014 304 zł.
Organizacja zarobiła 13 943 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 13 943 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 2978 zł w 2020 roku
Organizacja Certyfikacja infrastruktury transportu wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.008%.