SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADAJĄ SAMODZIELNIE PREZES I WICEPREZES. POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU SKŁADAJĄ OŚWIADCZENIA ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja House media company osiągnęła 22 425 411 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 423 774 zł. Pozostałe przychody to 1637 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 728 281 zł.
Zysk netto wyniósł 695 493 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 692 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 425 411 zł w 2023 roku.
• 9 190 468 zł w 2022 roku.
• 37 803 211 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 121 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 695 493 zł w 2023 roku.
• 374 367 zł w 2022 roku.
• 316 995 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji House media company wynosi 17 777 490 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
45 245 zł a 56 063 527 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 917 297 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 777 490 zł w 2023 roku.
• 7 624 446 zł w 2022 roku.
• 26 470 120 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji House media company wynosi 0,37%. To oznacza, że firma ma szansę 0,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,37% w 2023 roku.
• 0,66% w 2022 roku.
• 0,32% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów House media company wyniosła 31 013 332 zł.
a
ktywa trwałe to 105 266 zł.
a
ktywa obrotowe to 30 908 066 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 31 013 332 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 327 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 953 005 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 742 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 31 013 332 zł w 2023 roku.
• 17 062 190 zł w 2022 roku.
• 24 905 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,153%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 197 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania House media company wyniosły 30 953 005 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 31 013 332 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 753 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 953 005 zł w 2023 roku
• 17 560 886 zł w 2022 roku
• 25 778 063 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2023 roku
• 103% w 2022 roku
• 104% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja House media company wykazała przychody na poziomie 22 425 411 zł.
Organizacja zarobiła 1 173 341 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 477 848 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 695 493 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 41% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 79 641 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 477 848 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja House media company wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.5%.