"OMNIBRAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000344719NIP
7792368310REGON
301305488
Podsumowanie
aktywa
94 tys.
przychód
b.d.
zysk
40 tys.
wartość firmy
335 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 22
Kod pocztowy
60-818
Rejestracja
2009-12-22
Rozpoczęcie działalności
2009-12-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.omnibrand.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTOWANIA UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Opis działalności:Omnibrand jest firmą doradczą specjalizującą się w oferowaniu nowoczesnych i...profesjonalnych usług marketingowych. Ich oferta obejmuje tworzenie unikalnych idei dla marek oraz opracowywanie zwycięskich strategii marketingowych i komunikacyjnych, które następnie wdrażają w praktyce. Firma realizuje wszystkie niezbędne funkcje działu marketingu. Zespół Omnibrand składa się z praktyków posiadających kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem i kierowaniu projektami. Eksperci Omnibrand swoje umiejętności zdobywali, realizując projekty zarówno dla największych przedsiębiorstw w Polsce, jak i lokalnych firm i marek. Kluczową misją Omnibrand jest tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii marketingowych, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach oraz najnowszych koncepcjach marketingowych. Firma wyróżnia się interdyscyplinarną wiedzą marketingową, dużym doświadczeniem, biegłą znajomością najnowszych koncepcji, wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz odpowiedzialnością za realizację biznesowych celów i efekty działań marketingowych.
W skrócie
Usługi doradcze w zakresie marketingu
Tworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych
Wdrażanie koncepcji w praktyce
Zarządzanie projektami marketingowymi
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja "omnibrand" osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły -39 901 zł.
Zysk netto wyniósł 39 901 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 901 zł w 2023 roku.
• 16 353 zł w 2022 roku.
• -21 073 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "omnibrand" wynosi 334 564 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
63 439 zł a 558 612 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9579 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 334 564 zł w 2023 roku.
• 148 388 zł w 2022 roku.
• 31 873 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "omnibrand" wyniosła 93 902 zł.
a
ktywa obrotowe to 93 902 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 93 902 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 84 585 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9317 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 93 902 zł w 2023 roku.
• 55 090 zł w 2022 roku.
• 35 241 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -59.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania "omnibrand" wyniosły 9317 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 93 902 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 479 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9317 zł w 2023 roku
• 10 405 zł w 2022 roku
• 6909 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja "omnibrand" wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on NaN%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Banaszak Aneta
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.