Adres
AL. JANA PAWŁA II, 15
Rozpoczęcie działalności
2009-10-01
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, OŚWIADCZENIA I PODPISY W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. STOWARZYSZENIE MOŻE BYĆ RÓWNIEŻ REPREZENTOWANE PRZEZ PEŁNOMOCNIKÓW POWOŁYWANYCH PRZEZ ZARZĄD STOWARZYSZENIA.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Cel działania
1) PROMOWANIE AKTYWNOŚCI INNOWACYJNEJ OBYWATELI RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ; 2) DZIAŁANIE W CELU ZAPEWNIENIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU BRANŻY MARKETINGU Z WYKORZYSTANIEM TELEFONII KOMÓRKOWEJ (ZWANEGO DALEJ "MARKETINGIEM MOBILNYM"), POPRZEZ WDRAŻANIE I PROMOWANIE MIĘDZYNARODOWYCH STANDARDÓW DZIAŁANIA W TYM ZAKRESIE, EDUKACJĘ NA TEMAT MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA TELEFONII KOMÓRKOWEJ W CELACH MARKETINGOWYCH; 3) DZIAŁANIA W CELU USUWANIA PRZESZKÓD RYNKOWYCH I PROMOCJI NAJLEPSZYCH PRAKTYK POPRZEZ DOROCZNE NAGRADZANIE NAJLEPSZYCH KAMPANII MARKETINGU MOBILNEGO ; 4) PROWADZENIE DZIAŁAŃ ANALITYCZNYCH I BADAŃ POZWALAJĄCYCH NA USYSTEMATYZOWANIE NOWOPOWSTAŁEJ DZIEDZINY ORAZ POZNANIE ODDZIAŁUJĄCYCH NA NIĄ TRENDÓW KONSUMENCKICH; 5) INTEGROWANIE I WSPOMAGANIE OBYWATELI RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ, W TYM OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI STOWARZYSZENIA, W PODEJMOWANIU INICJATYW O CHARAKTERZE INNOWACYJNYM ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MARKETINGU MOBILNEGO.