BRANDLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000332387
NIP
7010188641
REGON
141930505

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
538 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
4,9 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANA GAWIŃSKIEGO, 8
Kod pocztowy
01-645
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Sprzedaż detaliczna artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA Działalność wydawnicza w zakresie oprogramowania Transport drogowy towarów oraz działalność usługowa związana z przeprowadzkami Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM Działalność agencji reklamowych Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Magazynowanie i przechowywanie towarów Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Działalność komercyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność fotograficzna Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność usługowa wspomagająca transport Pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa Doradztwo związane z zarządzaniem Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność agencji reklamowych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandlab osiągnęła 3 447 671 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 447 671 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 909 835 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 537 836 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -358 558 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 447 671 zł w 2018 roku.
• 3 806 230 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 68 290 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 537 836 zł w 2018 roku.
• 469 546 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Brandlab wynosi 638 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Brandlab wynosi 649 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 84 669 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 637 656 zł w 2018 roku.
• 552 986 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 86 705 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 648 519 zł w 2018 roku.
• 561 814 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brandlab wynosi 4 918 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 468 298 zł a 8 619 178 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 99 999 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 918 090 zł w 2018 roku.
• 4 818 091 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandlab wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,029% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brandlab wyniosła 1 311 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 11 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 300 459 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 311 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 624 397 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 687 151 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 339 023 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 311 548 zł w 2018 roku.
• 972 525 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 86%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brandlab wyniosły 687 151 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 311 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 251 187 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 687 151 zł w 2018 roku
• 435 964 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2018 roku
• 45% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandlab wykazała przychody na poziomie 3 447 671 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 633 328 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 95 492 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 537 836 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 110 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 95 492 zł w 2018 roku
• 83 382 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandlab wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Archiciński Hubert posiada 75 udziałów, które stanowią 37.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Różycka Agnieszka posiada 73 udziałów, które stanowią 36.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wasyl Barbara posiada 49 udziałów, które stanowią 24.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.06.2019 jest Wasyl Barbara kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 17.08.2015 do 26.06.2019 była Wasyl Barbara kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.05.2011 do 17.08.2015:
• Archiciński Hubert (50% udziałów)
• Różycka Agnieszka (50% udziałów)

Podobne organizacje do BRANDLAB

Organizacja Numer KRS
1
0000000448
2
0000000615
3
0000000883
4
0000001139
5
0000001355
6
0000001493
7
0000001590
8
0000001701
9
0000001843
10
0000001871
11
0000001885
12
0000001926
13
0000001931
14
0000001940
15
0000001991
16
0000002243
17
0000002296
18
0000002386
19
0000002409
20
0000002548
21
0000002630
22
0000002873
23
0000002997
24
0000003076
25
0000003257
26
0000003411
27
0000003489
28
0000003600
29
0000003636
30
0000003641