SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD KIERUJE DZIAŁALNOŚCIĄ FUNDACJI I REPREZENTUJE JĄ NA ZEWNĄTRZ. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH NIE ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 5.000 (SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO CZŁONEK ZARZĄDU. PRZY ZACIĄGANIU ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 5.000 (SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) OŚWIADCZENIA WOLI SKŁADA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
PODSTAWOWYM CELEM USTANOWIENIA FUNDACJI JEST WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH, A TAKŻE KOMPLEKSOWE WSPIERANIE RODZIN, NAUCZYCIELI SZKÓŁ OGÓLNODOSTĘPNYCH I INTEGRACYJNYCH ORAZ WSZYSTKICH OSÓB ZAANGAŻOWANYCH W ROZWÓJ DZIECKA Z DYSFUNKCJĄ WZROKU. FUNDACJA REALIZUJE SWOJE CELE POPRZEZ: -UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE CENTRUM EDUKACYJNEGO DLA UCZNIÓW NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH, DAJĄCEGO KOMPLEKSOWĄ, PROFESJONALNĄ POMOC DZIECIOM, ICH RODZINOM I NAUCZYCIELOM. -DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE WYRÓWNYWANIE SZANS DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH, W TYM POMOC I WSPIERANIE W OSIĄGANIU WIĘKSZEJ SAMODZIELNOŚCI I NIEZALEŻNOŚCI ŻYCIOWEJ. -DIAGNOZOWANIE DZIECKA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ WZROKOWĄ POPRZEZ OPRACOWYWANIE I REALIZOWANIE INDYWIDUALNYCH PROGRAMÓW -UPOWSZECHNIANIE WIEDZY DOTYCZĄCEJ DIAGNOSTYKI, TERAPII, REHABILITACJI, EDUKACJI I OCHRONY ZDROWIA DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH. -POMOC W OKREŚLANIU POTRZEB I MOŻLIWOŚCI WYNIKAJĄCYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI WZROKOWEJ ORAZ W POPRAWIE JAKOŚCI ŻYCIA OSÓB NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH. -PROMOWANIE NAUKI, EDUKACJI ZDROWOTNEJ I DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ NA RZECZ DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH. -KSZTAŁCENIE I PRZYGOTOWANIE KOMPETENTNYCH KADR POPRZEZ SZKOLENIA, WARSZTATY I INNE FORMY EDUKACYJNE ORGANIZOWANE W SZCZEGÓLNOŚCI DLA NAUCZYCIELI, PRACOWNIKÓW KURATORIÓW, PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH I INNYCH PLACÓWEK, ZAJMUJĄCYCH SIĘ DIAGNOZĄ I TERAPIĄ W ZAKRESIE PRACY Z UCZNIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM WZROKOWO. -WSPOMAGANIE ROZWOJU PSYCHOFIZYCZNEGO I SPOŁECZNEGO DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH WE WSZYSTKICH OBSZARACH ICH FUNKCJONOWANIA. -POMOC DZIECIOM NIEWIDOMYM I SŁABOWIDZĄCYM, KSZTAŁCĄCYM SIĘ W OGÓLNODOSTĘPNYCH I INTEGRACYJNYCH PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, W NAUCE I ADAPTACJI DO ŚRODOWISKA SZKOLNEGO. -PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB WIDZĄCYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH WZROKOWO. -DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA NA RZECZ DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH.
Wyrównywanie szans edukacyjnych dla uczniów niewidomych i słabowidzących
Kompleksowe diagnozy dzieci z dysfunkcją wzroku
Szkolenia online dla nauczycieli i rodziców
Indywidualne programy wsparcia i adaptacja materiałów dydaktycznych
Opracowanie autorskich narzędzi oceny umiejętności
CEDUNIS ma na celu wyrównywanie szans edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku. Organizacja skupia się na zapewnieniu indywidualnego wsparcia, co jest kluczowe dla ich pełnego rozwoju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, fundacja oferuje szereg usług, takich jak kompleksowe diagnozy funkcjonalne dzieci, które obejmują między innymi ocenę umiejętności dotyczących orientacji przestrzennej, czytania i pisania w brajlu oraz korzystania z technologii wspomagających. Umożliwia to nie tylko wybór odpowiednich metod pracy przez nauczycieli, ale również redukcję stresu u dzieci podczas nauki. CEDUNIS organizuje również szkolenia online dla nauczycieli oraz rodziców, dostosowane do ich potrzeb, co pozwala na lepsze przygotowanie do pracy z uczniami niewidomymi i słabowidzącymi. W dostępnych materiałach edukacyjnych znajdują się również autorskie narzędzia oceny umiejętności, co świadczy o innowacyjnych praktykach fundacji. Dodatkowo, fundacja współpracuje z innymi instytucjami, co wzmacnia ofertę wsparcia dla uczniów oraz kadry pedagogicznej w całej Polsce.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
FUNDACJA NA RZECZ CENTRUM EDUKACYJNEGO DLA UCZNIÓW NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH CEDUNI