Rozpoczęcie działalności
2009-05-06
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
cedunis@cedunis.org.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD KIERUJE DZIAŁALNOŚCIĄ FUNDACJI I REPREZENTUJE JĄ NA ZEWNĄTRZ. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH NIE ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 5.000 (SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO CZŁONEK ZARZĄDU. PRZY ZACIĄGANIU ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 5.000 (SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) OŚWIADCZENIA WOLI SKŁADA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
PODSTAWOWYM CELEM USTANOWIENIA FUNDACJI JEST WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH, A TAKŻE KOMPLEKSOWE WSPIERANIE RODZIN, NAUCZYCIELI SZKÓŁ OGÓLNODOSTĘPNYCH I INTEGRACYJNYCH ORAZ WSZYSTKICH OSÓB ZAANGAŻOWANYCH W ROZWÓJ DZIECKA Z DYSFUNKCJĄ WZROKU. FUNDACJA REALIZUJE SWOJE CELE POPRZEZ: -UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE CENTRUM EDUKACYJNEGO DLA UCZNIÓW NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH, DAJĄCEGO KOMPLEKSOWĄ, PROFESJONALNĄ POMOC DZIECIOM, ICH RODZINOM I NAUCZYCIELOM. -DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE WYRÓWNYWANIE SZANS DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH, W TYM POMOC I WSPIERANIE W OSIĄGANIU WIĘKSZEJ SAMODZIELNOŚCI I NIEZALEŻNOŚCI ŻYCIOWEJ. -DIAGNOZOWANIE DZIECKA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ WZROKOWĄ POPRZEZ OPRACOWYWANIE I REALIZOWANIE INDYWIDUALNYCH PROGRAMÓW -UPOWSZECHNIANIE WIEDZY DOTYCZĄCEJ DIAGNOSTYKI, TERAPII, REHABILITACJI, EDUKACJI I OCHRONY ZDROWIA DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH. -POMOC W OKREŚLANIU POTRZEB I MOŻLIWOŚCI WYNIKAJĄCYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI WZROKOWEJ ORAZ W POPRAWIE JAKOŚCI ŻYCIA OSÓB NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH. -PROMOWANIE NAUKI, EDUKACJI ZDROWOTNEJ I DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ NA RZECZ DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH. -KSZTAŁCENIE I PRZYGOTOWANIE KOMPETENTNYCH KADR POPRZEZ SZKOLENIA, WARSZTATY I INNE FORMY EDUKACYJNE ORGANIZOWANE W SZCZEGÓLNOŚCI DLA NAUCZYCIELI, PRACOWNIKÓW KURATORIÓW, PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH I INNYCH PLACÓWEK, ZAJMUJĄCYCH SIĘ DIAGNOZĄ I TERAPIĄ W ZAKRESIE PRACY Z UCZNIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM WZROKOWO. -WSPOMAGANIE ROZWOJU PSYCHOFIZYCZNEGO I SPOŁECZNEGO DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH WE WSZYSTKICH OBSZARACH ICH FUNKCJONOWANIA. -POMOC DZIECIOM NIEWIDOMYM I SŁABOWIDZĄCYM, KSZTAŁCĄCYM SIĘ W OGÓLNODOSTĘPNYCH I INTEGRACYJNYCH PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH, W NAUCE I ADAPTACJI DO ŚRODOWISKA SZKOLNEGO. -PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB WIDZĄCYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH WZROKOWO. -DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA NA RZECZ DZIECI NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCH.