AGENCJA PRODUKCYJNA PALMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000322628
NIP
9512275437
REGON
141728382

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
75 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,7 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
JEŻEWSKIEGO, 5 E
Kod pocztowy
02-796
Rejestracja
2009-01-30
Rozpoczęcie działalności
2009-04-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ I UMÓW UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO I PREZES ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO.
Opis
Agencja Produkcyjna Palma to dynamiczny podmiot działający w branży kulturalnej,który specjalizuje się w produkcji spektakli teatralnych, koncertów oraz wydarzeń artystycznych. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym organizację eventów na różną skalę – od kameralnych spotkań po duże konferencje prasowe. Przedsiębiorstwo posiada także portfolio impresaryjne, umożliwiające sprzedaż spektakli na terenie całej Polski. Agencja wyróżnia się umiejętnością połączenia różnych stylów przedstawień, co znajduje odzwierciedlenie w jej szerokiej ofercie spektakli - komedii, dramatów oraz przedstawień dla dzieci. Jej zespół składa się z wykwalifikowanych artystów i producentów, co zapewnia wysoką jakość realizowanych projektów. Agencja angażuje się również w produkcję teledysków oraz obsługę kampanii muzycznych, co potwierdza jej wszechstronność. W swojej działalności stawia na efektywność i kreatywność, dążąc do zapewnienia niezapomnianych chwil dla widzów poprzez sztukę i rozrywkę.
W skrócie
  • Produkcja spektakli teatralnych i koncertów.
  • Organizacja wydarzeń i eventów firmowych.
  • Impresariat na spektakle i koncerty gościnne.
  • Produkcja teledysków i kampanii muzycznych.
  • Pełna obsługa kampanii reklamowych i produkcja spotów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja produkcyjna palma osiągnęła 2 732 674 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 727 068 zł. Pozostałe przychody to 5606 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 651 904 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 75 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 289 019 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 732 674 zł w 2023 roku.
• 1 759 889 zł w 2022 roku.
• 972 953 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -116 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 75 164 zł w 2023 roku.
• 227 605 zł w 2022 roku.
• 217 754 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Agencja produkcyjna palma wynosi 2 734 864 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 612 424 zł a 6 831 685 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 274 920 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 734 864 zł w 2023 roku.
• 2 600 461 zł w 2022 roku.
• 1 865 728 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja produkcyjna palma wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Agencja produkcyjna palma wyniosła 1 183 604 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 183 604 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 183 604 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 816 565 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 367 038 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 147 358 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 183 604 zł w 2023 roku.
• 1 076 156 zł w 2022 roku.
• 680 152 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Agencja produkcyjna palma wyniosły 367 038 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 183 604 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 083 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 367 038 zł w 2023 roku
• 387 115 zł w 2022 roku
• 218 716 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja produkcyjna palma wykazała przychody na poziomie 2 732 674 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 83 498 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 8334 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 75 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -842 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8334 zł w 2023 roku
• 25 467 zł w 2022 roku
• 21 562 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja produkcyjna palma wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Piechowiak Andżelika posiada 89 udziałów, które stanowią 89% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łaszczuk Piechowiak Elżbieta posiada 11 udziałów, które stanowią 11% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 21.12.2020 jest Piechowiak Andżelika kontrolujący 89% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 29.01.2013 do 21.12.2020 była Piechowiak Andżelika kontrolująca 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 09.11.2011 do 29.01.2013 najwięcej udziałów posiadała Piechowiak Andżelika . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do AGENCJA PRODUKCYJNA PALMA