"REKLAMA RADIOWO TELEWIZYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000313161
NIP
7282704418
REGON
100571811

Podsumowanie

aktywa
682 tys.
przychód
27 tys.
zysk
16 tys.
wartość firmy
590 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
PIŁSUDSKIEGO, 141
Kod pocztowy
92-318
Rejestracja
2008-09-08
Rozpoczęcie działalności
2008-09-18
Kapitał zakładowy
490000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU - SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "reklama radiowo telewizyjna" osiągnęła 27 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 27 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły -16 256 zł.
Zysk netto wyniósł 16 256 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 27 000 zł w 2023 roku.
• 29 068 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3571 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 256 zł w 2023 roku.
• 20 908 zł w 2022 roku.
• -6002 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "reklama radiowo telewizyjna" wynosi 589 894 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 40 500 zł a 2 703 296 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 414 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 589 894 zł w 2023 roku.
• 597 687 zł w 2022 roku.
• 478 995 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "reklama radiowo telewizyjna" wyniosła 682 078 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 108 349 zł.
a
ktywa obrotowe to 573 729 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 682 078 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 675 824 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6254 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 554 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 682 078 zł w 2023 roku.
• 666 632 zł w 2022 roku.
• 651 237 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża netto wyniosła 60%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "reklama radiowo telewizyjna" wyniosły 6254 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 682 078 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6254 zł w 2023 roku
• 7064 zł w 2022 roku
• 12 578 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "reklama radiowo telewizyjna" wykazała przychody na poziomie 27 000 zł.
Organizacja zarobiła 17 864 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1608 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 256 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 268 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1608 zł w 2023 roku
• 1481 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja "reklama radiowo telewizyjna" wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kubasiewicz Justyna posiada 343 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Kubasiewicz Ewa posiada 147 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 29.04.2024 jest Kubasiewicz Justyna kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.04.2023 do 29.04.2024 była Kubasiewicz Justyna kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 22.06.2022 do 05.04.2023 najwięcej udziałów posiadała Kubasiewicz Justyna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.