ASM Sales Force Agency to agencja marketingowa, która od ponad 20 lat dostarczakompleksowe usługi w zakresie wsparcia sprzedaży oraz outsourcingu. Specjalizuje się w szerokim wachlarzu usług, takich jak merchandising, field marketing, outsourcing sił sprzedaży oraz badania marketingowe. Dzięki elastycznemu podejściu do potrzeb klientów, agencja oferuje różnorodne strategie marketingowe, które dostosowują do specyfiki danej branży. ASM Sales Force Agency wprowadza innowacyjne rozwiązania oparte na nowoczesnych narzędziach cyfrowych, co pozwala na efektywną organizację działań promocyjnych, audytów oraz badań. Klienci cenią sobie skuteczność i profesjonalizm podejmowanych działań, co znajduje odzwierciedlenie w licznych pozytywnych opiniach oraz rekomendacjach od renomowanych firm, takich jak L’Oreal, Canon, czy Tchibo. Agencja podkreśla swoją historię oraz zaangażowanie w projekty, które mają na celu wpływ na decyzje zakupowe konsumentów oraz zwiększenie rynkowej przewagi swoich klientów.
W skrócie
Kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i marketingu.
Specjalizacja w merchandisingu oraz outsourcingu sił sprzedaży.
Dostosowywanie strategii marketingowych do branży klienta.
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych w działaniach promocyjnych.
Organizacja Asm sales force agency osiągnęła 35 865 777 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 35 758 459 zł. Pozostałe przychody to 107 318 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 570 138 zł.
Strata netto wyniosła 1 811 679 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 850 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 35 865 777 zł w 2022 roku.
• 41 794 859 zł w 2021 roku.
• 36 607 250 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -623 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 811 679 zł w 2022 roku.
• 2 307 270 zł w 2021 roku.
• 1 584 684 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Asm sales force agency wynosi 25 941 450 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 89 664 442 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -900 664 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 941 450 zł w 2022 roku.
• 40 482 010 zł w 2021 roku.
• 32 316 321 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Asm sales force agency wynosi 2,44%. To oznacza, że firma ma szansę 2,44% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,464% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,44% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
• 0,14% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Asm sales force agency wyniosła 9 569 209 zł.
a
ktywa trwałe to 2 589 964 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 979 245 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 569 209 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 707 910 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 861 299 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -754 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 569 209 zł w 2022 roku.
• 12 541 699 zł w 2021 roku.
• 10 413 905 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -67%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Asm sales force agency wyniosły 6 861 299 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 569 209 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -192 577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 861 299 zł w 2022 roku
• 8 022 110 zł w 2021 roku
• 8 316 901 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Asm sales force agency wykazała przychody na poziomie 35 865 777 zł.
Organizacja zarobiła -1 793 425 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 254 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 811 679 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -71 256 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 254 zł w 2022 roku
• 252 514 zł w 2021 roku
• 399 122 zł w 2020 roku
Organizacja Asm sales force agency wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.8%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Asm Group
posiada 10100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 29.04.2016 jest
Asm Group
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.07.2011 do 29.04.2016
był Asm Group
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.11.2010 do 18.07.2011:
• Skrzypiec Marcin (33% udziałów)
• Stańczak Adam (33% udziałów)
• Pikula Szymon (33% udziałów)