Organizacja „zakład usług torowo - drogowych m.a.m. góral” osiągnęła 6 221 337 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 220 522 zł. Pozostałe przychody to 815 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 064 500 zł.
Zysk netto wyniósł 156 022 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 221 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 221 337 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 156 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 156 022 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT „zakład usług torowo - drogowych m.a.m. góral” wynosi 259 tys. zł.
EBITDA „zakład usług torowo - drogowych m.a.m. góral” wynosi 274 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji „zakład usług torowo - drogowych m.a.m. góral” wynosi 4 771 645 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 553 342 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 771 645 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 771 645 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji „zakład usług torowo - drogowych m.a.m. góral” wynosi 89,1%. To oznacza, że firma ma szansę 89,1% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 67,08% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 89,1% w 2019 roku.
• 22,0% w 2018 roku.
Organizacja „zakład usług torowo - drogowych m.a.m. góral” wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Roboty związane z budową dróg i autostrad".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
„ZAKŁAD USŁUG TOROWO - DROGOWYCH M.A.M. GÓRAL”