Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga osiągnęła 139 218 701 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 138 538 416 zł. Pozostałe przychody to 680 285 zł.
Całkowite koszty wyniosły 135 475 983 zł.
Zysk netto wyniósł 3 062 433 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -52 787 726 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 139 218 701 zł w 2023 roku.
• 135 519 887 zł w 2022 roku.
• 64 562 732 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 249 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 062 433 zł w 2023 roku.
• 8 484 343 zł w 2022 roku.
• 3 422 017 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wynosi 3,09 mln zł.
EBITDA "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wynosi 3,16 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1 602 348 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 086 406 zł w
2023 roku.
• 8 219 291 zł w
2022 roku.
• 1 532 162 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 869 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 163 099 zł w
2023 roku.
• 8 429 864 zł w
2022 roku.
• 2 340 595 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wynosi 136 891 711 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
30 624 329 zł a 348 046 753 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -45 649 909 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 136 891 711 zł w 2023 roku.
• 157 408 682 zł w 2022 roku.
• 88 114 243 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 821 467
zł.
Koszty operacyjne "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wyniosły 135 452 010
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
18 990 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 821 467 zł w 2023 roku
• 542 382 zł w 2022 roku
• 580 099 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wyniosła 56 905 684 zł.
a
ktywa trwałe to 4 855 199 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 050 485 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 56 905 684 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 439 350 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 466 334 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6 638 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 56 905 684 zł w 2023 roku.
• 47 456 593 zł w 2022 roku.
• 43 144 500 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wyniosły 14 466 334 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 56 905 684 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 691 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 466 334 zł w 2023 roku
• 3 290 302 zł w 2022 roku
• 1 298 693 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wykazała przychody na poziomie 139 218 701 zł.
Organizacja zarobiła 3 062 433 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 062 433 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja "marketing" krystian gdowka, artur ostręga wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.07%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
"MARKETING" KRYSTIAN GDOWKA, ARTUR OSTRĘGA