Organizacja Media & marketing adventure osiągnęła 17 807 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 17 807 zł.
Całkowite koszty wyniosły -9851 zł.
Zysk netto wyniósł 9851 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1367 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 807 zł w 2023 roku.
• 86 411 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9851 zł w 2023 roku.
• 17 776 zł w 2022 roku.
• -4214 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media & marketing adventure wynosi 409 273 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
26 710 zł a 1 909 332 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8226 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 409 273 zł w 2023 roku.
• 479 323 zł w 2022 roku.
• 337 280 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media & marketing adventure wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media & marketing adventure wyniosła 477 556 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 476 556 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 477 556 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 477 333 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 223 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4132 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 477 556 zł w 2023 roku.
• 475 233 zł w 2022 roku.
• 450 480 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża netto wyniosła 55%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media & marketing adventure wyniosły 223 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 477 556 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -36 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 223 zł w 2023 roku
• 7750 zł w 2022 roku
• 774 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media & marketing adventure wykazała przychody na poziomie 17 807 zł.
Organizacja zarobiła 9851 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9851 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -20 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Media & marketing adventure wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 7% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.000009%.